עובד תחנת דלק נסחט ושיערו גולח

תושב ר"ג התלונן כי הותקף ע"י חברו לתחנה בגלל סכסוך. החשוד, תושב ואדי ערה נעצר ביחד עם מנהלת המקום ואחראית המשמרת החשודות במעורבות באירוע
נעמה כהן |
עובד התחנה שנסחט - לפני ואחרי גילוח שיערו. צילום באדיבות המשטרה

המשטרה עצרה בערב החג בתל אביב את תושב ואדי ערה, כבן 20, בחשד שתקף וסחט כסף מעובד תחנת דלק ואף גילח את בלורית שיערו של הקורבן על מנת להשפילו, כל זאת על רקע סכסוך במקום עבודתו. ביחד איתו נעצרו מנהלת התחנה ואחראית המשמרת בחשד שהיו מעורבות באירוע ואף יזמו אותו. בתום דיון בבית משפט השלום בתל אביב, שוחררו השלושה למעצר בית בתנאים מגבילים ובעקבות ערר המשטרה הוארך מעצרם ביממה לצורך המשך חקירה.

במהלך החג נפתחה חקירה, עם קבלת דיווח מתושב ר"ג כבן 20, כי הותקף ונסחט באלפי שקלים על ידי תושב ואדי ערה, על רקע סכסוך במקום עבודתו עם מנהלת חנות הנוחות בתחנת הדלק בה הוא עובד ועם אחראית המשמרת, שהינה זוגתו של התוקף.

ראשיתו של האירוע, כאשר תושב רמת גן, העובד בתחנת דלק סמוך לפארק הירקון, ביקש לעזוב במהלך משמרת, ובתגובה לכך מנהלת המקום על פי החשד איימה עליו כי אם יעזוב תפגע בו ואכן בהמשך היום מימשה את האיום, כשאחראית המשמרת של החנות הזמינה אותו "להיפגש" בפארק יהושע והביאה עמה את בן זוגה – שתחילה סחט את הקורבן באלפי שקלים, כפיצוי על עזיבת המשמרת ובהמשך תקף אותו בכל חלקי גופו ואף גילח את בלורית שיערו על מנת להשפילו .

גם מנהלות התחנה נעצרו

בתוך כך, שוטרי תחנת בני ברק עצרו לחקירה את מנהלת המקום ואת אחראית המשמרת – תושבות גוש דן בשנות ה – 50 וה-30 לחייהן, ובהמשך את החשוד בתקיפה – תושב הכפר ג'ת ואלה הובאו לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לחומרת העבירות, ממצאי החקירה וצרכיה.

בתום הדיון בבית המשפט, שחרר שופט השלום את שלושת החשודים למעצר בית בתנאים מגבילים ולאחר שהמשטרה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי, קבל השופט את ערעור המשטרה והשאיר את החשוד המרכזי במעצר ביממה נוספת, זאת בהתאם לצורכי החקירה. במשטרה ממשיכים את החקירה ובסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות להמשך מיצוי הדין עמם.

__________________________________________________________________

עו”ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות