הכינו את עצמכם לעסקת נדל"ן הבאה

בין אם אתם רוכשים דירת מגורים ובין אם אתם מעוניינים לקנות נכס להשקעה, חשוב מאוד לצמצם סיכונים כדי שלא תופתעו. עו"ד יעקב אברמוביץ' עושה לכם סדר לפני שנכנסים לעסקת נדל"ן
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
אילוסטרציה envato

כאשר אתם נדרשים לבצע עסקת נדל"ן, מדובר ככל הנראה בעסקה בעלת משמעות גדולה עבורכם. בין אם מדובר בדירת מגורים ובין אם מדובר בנכס להשקעה, סכום גדול של כסף נמצא על הפרק ולכן, חשוב מאד לעשות הכל "לפי הספר" על מנת ששום סעיף לא יפתיע אותנו.

"בדרך כלל כאשר אדם ניגש לעסקת נדל"ן אזי שמדובר בהון העצמי, אותו הוא חסך במשך זמן רב ובעמל כפיים לכן הוא וודאי ירצה שהעסקה תטופל בידיים הכי טובות" מסביר עו"ד יעקב אברמוביץ' ומוסיף כי הבחירה בביצוע עסקה לצד עורך דין מומחה בתחום היא קריטית.

עורך דין יעקב אברמוביץ'
עו"ד יעקב אברמוביץ'

כציבור שלא בקיאים בתחום לא תמיד אנו מבינים את כלל התקנות והחוקים המופעלים בעת עסקת נדל"ן ובשל כך, אנו עלולים למצוא את עצמנו בצרה, ללא ידיעתנו כלל וכלל. כך למשל, אנחנו יכולים לצמצם את עלויות המיסוי ברמה משמעותית.

חשיבות הייעוץ המשפטי

"יש חשיבות גדולה מאד לתכנון מס נכון" מסביר עו"ד אברמוביץ' ומוסיף כי לא תמיד ללקוח יש היכרות מעמיקה עם הסעיפים השונים ומכאן שייתכנו מקרים בהם הוא ישלם הרבה יותר מס ממה שעליו לשלם, מכיוון והוא זכאי לכל מיני הטבות והקלות במס שהוא עצמו אינו מכיר.

ישנו מצב הקרוי בעולם הנדל"ן "ריבוי נכסים". מדובר במצב שבו אדם מנסה לרכוש נכס אחרי שכבר בבעלותו כמה וכמה נכסים, למצב הזה החוק דורש התייחסות מיוחדת ולכן, מסביר עורך הדין אברמוביץ, יש לבחון היטב את הרכישה בשלב הזה.

"הסיכון בעסקת נדל"ן הוא גדול ביותר ולכן, כשהרבה נמצא על הכף, רצוי להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום. ישנן השלכות הרסניות שעלולות לקרות במידה ויערוך את העסקה עורך דין שאינו בקיא ברזי החוק" מציין עו"ד אברמוביץ'.


עו"ד יעקב אברמוביץ'

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות