חשד: בא לרצוח ונרצח

ירין מסילתי, תושב נתניה, 24, מצא את מותו במוצ"ש ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי. המשטרה חושדת כי מעצור בנשק אצל המנוח אפשר ליריביו לדקור אותו. 5 נעצרו בחשד למעורבות באירוע
דניאל בן חמו |
הנרצח, ירין מסילתי, 24, מנתניה.

בא לקרב סכינים עם אקדח ונרצח. ירין מסילתי, תושב נתניה, בן 24, נדקר למוות במוצאי שבת, לאחר, כך על פי החשד, שהגיע מצויד באקדח לירות על בני משפחה יריבה, אך בעקבות מעצור בנשק לא הצליח לירות ונדקר. במשטרה עצרו חמישה חשודים והם יובאו היום (יום א')לבית המשפט, שם יבקשו את הארכת מעצרם. החקירה עד כה העלתה כי הרקע לאירוע הינו, ככל הנראה, סכסוך בין עבריינים על סמים וחוב כספי.

אתמול בשעות הערב התקבל דיווח על דקירות ברחוב אלקלעי בנתניה, צוות מד"א שהגיע למקום איתר את הנרצח עם פציעות חודרות ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פראמדיקית מד"א נטלי בנט סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף שהיה בזירה ונפגע באורח קל בגפיים טופל במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

חמוש באקדח לקרב סכינים

מחקירת המשטרה עלה כי מסילתי הגיע אתמול למקום כשהוא חמוש באקדח, ככל הנראה במטרה לירות מהרחוב לעבר בני משפחה שהיו בחצר ביתם. אבל היה לו מעצור בנשק. בני המשפחה שהבחינו בו מנסה לירות בהם, קפצו מעל חומה החלו עימו בקטטה במהלכה אחד מהם שלף סכין ודקר אותו למוות, בזירת האירוע אותרו כלי הנשק. עוד עלה, כי רק לפני מספר שבועות הגיע הנרצח לאותו רחוב ונעצר על ידי המשטרה בחשד לניסיון רצח, אולם שוחרר לאחר שלא נמצאו כל ראיות לכך.

למקום האירוע הגיעו בשלב מסוים בני משפחת הנרצח, והחלו להתעמת עם השוטרים ואחת מהם אף טענה כי החשודים ברצח הם אלה שהזמינו אותו להגיע ועשו לו כיפה אדומה. "לא מגיע לו למות, הוא בחור טוב, כולם אהבו אותו", צעקה קרובת המשפחה. עוד סיפרה קרובת המשפחה כי אשתו של הנרצח בהיריון ואמורה ללדת בקרוב.

כאמור, המשטרה עיכבה במקום חמישה חשודים ולאחר חקירה אלה נכלאו והיום הם יובאו לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

הסיבה לדקירה? חשד שגנב את אופניו

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום נגד יוסף מהיהו, בן 21, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, שוד בנסיבות מחמירות ואיומים, זאת לאחר שתקף באמצעות בקבוק זכוכית שבור אדם שהאשים אותו בגניבת אופניו. קורבן הדקירה נפצע בכל חלקי גופו ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. הפרקליטות מבקשת להותיר את הנאשם במעצר, עד תום ההליכים נגדו.

“מהיהו”, נכתב בבקשת המעצר, “תקף ודקר את המתלונן… מתוך חמת זעם בשל עניין של מה בכך, במרחב הציבורי לאור יום, וחרף ניסיונות הנוכחים להניע אותו ממעשיו ואפשרויות שהיו לו לחדול ממעשיו הקשים ולא להסלים את האירוע מריב מילולי לתקיפה שגרמה לחבלה חמורה. מעשי המשיב מלמדים על היותו אלים, חסר עכבות וחמום מוח”.

____________________________________________________________

עו”ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות