אישום: שפכה מים רותחים על אחיה ואיימה להרוג אותו

המקרה אירע לפני כשבועיים אז הגיע האח לביה"ח וולפסון כשהוא סובל מכוויות רבות בכל חלקי גופו. חקירת המשטרה העלתה כי אחותו, בת 50 מחולון, היא שביצעה את המעשים ללא סיבה ברורה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

יחידת התביעות של משטרת ישראל הגישה אתמול (יום ד') כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושבת חולון בת 50, לאחר ששפכה על אחיה מים חמים וגרמה לכוויות בחלקים רבים בגופו.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במוקד 100 מביה"ח וולפסון על גבר הסובל מכוויות רבות בחלקי גופו. מחקירת משטרת מרחב איילון התברר כי אחותו של המטופל, תושבת חולון בת 50, הגיעה לארוחה בבית הוריה עם ילדיה ובמקום שהה גם אחיה עם ילדיו. בשלב מסויים וללא כל סיבה שפכה על אחיה מים חמים מתרמוס בתגובה זה הוריד את החולצה ורץ לעבר המטבח ובשלב זה הנאשמת התקדמה לעברו ואיימה עליו ואמר לו: "אתה לא תצא חי מפה".

"צריך להרוג אותו"

האח ההמום פנה לבנה של הנאשמת וביקש ממנו שירחיק אותה ממנו וזאת בתגובה זרקה עליו בקבוק יין שהחטיא אותו במעט ובהמשך השליכה לעברו צלחות שהתנפצו תוך כדי שהיא מאיימת להרוג אותו ואומרת כי : "צריך להרוג אותו ושזה הסוף שלו". הקורבן אובחן בביה"ח עם כוויות בדרגה 2 באזורים שונים בגופו.

רק כעבור מספר ימים הנאשמת הסגירה את עצמה לתחנת המשטרה, שם נחקרה ומעצרה הוארך בבימ"ש השלום בתל אביב ואתמול כאמור הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגדה בעבירות של תקיפה ואיומים וכן בקשה למעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים.

תקף את אחותו בשרשרת ברזל כי חשד שהלשינה עליו למשטרה

מוקדם יותר היום (יום ה') פורסם כי משטרת ישראל הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד תושב הצפון, בן 36, שתקף בשרשרת ברזל את אחותו ופצע אותה לאחר שחשד בה כי מסרה למשטרה שהוא מסליק אמצעי לחימה בביתם.

המשטרה מנסה ככל האפשר להילחם בנגע של האמל״ח בחברה הערבית ולפעמים יש נפגעים, כאשר הנאשם חשד שאחותו שיתפה פעולה עם המשטרה ומסרה לרשותם מידע כי הוא מסליק אמצעי לחימה וזה לאחר ביצוע צו חיפוש שביצעו שוטרי משטרת ישראל בביתו.

נפצעה בכל חלקי גופה

בהמשך לכך ארב הנאשם לאחותו בבית וכשהיא הגיע למקום בשעות הערב תקף אותה באמצעות שרשרת ברזל בכל חלקי גופה, גרם לה לחבלות רבות ונמלט מהמקום.

בפעילות נחושה תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים הצליחו חוקרי משטרת ישראל להתחקות אחר מיקומו של החשוד שנעצר. לאחר חקירה מאומצת שבמהלכה נאספו ממצאים, גיבשו החוקרים תשתית ראיתית כנגד החשוד וכנגדו הוגש כתב אישום חמור בין היתר בעבירות חבלה ואיומים וכן הוגשו נגדו גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי היא מגלה אפס סובלנות לעבירות אלימות המופנות כנגד אזרחים ותפעל במהירות ובנחישות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין.

____________________________________________________________

עו”ד פלילי ניר אלטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות