חשד לתקיפה מינית של ילדה באשקלון

תושב קרית מלאכי, 38, נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה בילדה שטיילה עם אחיה ברחוב. במקביל, תושב ת"א, כבן 70, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בנכדתו הקטינה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה ביממה האחרונה מספר חשודים בעבירות מין בצעירות, משטרת אשקלון נעצר גבר תושב קרית מלאכי, כבן 38, בחשד לעבירות מעשה מגונה ותקיפת ילדה בת 11 באשקלון. בתל אביב, המשטרה עצרה אמש תושב העיר כבן 70, בחשד שביצע עבירות מין בנכדתו הקטינה.

לפני כשבוע, התקבל במשטרת אשקלון דיווח מהוריה של ילדה כבת 11, לפיו עת שהלכה ברחוב יוהנסבורג בעיר, עם אחיה הקטן כבן ה-3, הגיח מאחוריה גבר כשברשותו מספר כלבים, שם יד על פיה וגרר אותה לשיחים, שם הקטינה התעמתה עמו והצליחה להימלט ממנו. חוקרי המשטרה שפתחו כאמור בחקירה מאומצת, אספו ממצאים וראיות פורנזיות, שהובילו לאיתור זהותו של החשוד, תושב קרית מלאכי כבן 38.

הלילה, פשטו השוטרים על ביתו של החשוד ועצרו אותו לחקירה. בביתו אותרו הכלבים שהועברו לטיפול וטרינר מקומי. בנוסף נתפסו מכשירים ניידים וכספת שהועברו להמשך חקירה.

פגיעה מינית בתוך הבית

במקרה אחר, סב תושב תל אביב , בן 70, נעצר בחשד שבמשך שנים ביצע עבירות מין בנכדתו. המשטרה פתחה השבוע בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין ומעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 14 ע"י הסבא שלה. שוטרי תחנת יפו ביצעו מגוון פעולות חקירה במהלכן עלה החשד, כי הסבא ניהל עם נכדתו הקטינה קשר מיני, בין השאר באמצעות טלפון "סודי" שרכש לה.

לאור ממצאי החקירה, עצרו אמש השוטרים את החשוד- תושב ת"א בשנות ה-70 לחייו, לחקירה בתחנת יפו בסיומה נכלא כאשר בכוונת המשטרה בהתאם לצורכי החקירה להביאו היום לדיון בבית משפט השלום ת"א, בבקשה להאריך את מעצרו.

עבריין מין הפר את תנאי הפיקוח והתכתב עם קטינות

במקרה נוסף שפורסם היום (יום ה') עצרה המשטרה צעיר, תושב לוד, בן 24, מפוקח מין, בחשד שהפר את תנאי הפיקוח והתכתב עם נערות וילדות ואף שלח להן תמונות של איבר מינו. מעצרו הוארך על ידי בית המשפט.

שוטרי סיור שהיו בפעילות שגרתית בלוד, הבחינו בצעיר הרוכב על אופניים חשמליים ללא קסדה ופנו אליו. בתגובה ניסה הצעיר להימלט מהמקום ועוכב ע”י השוטרים לאחר שהעלה את חשדם.

הצעות מיניות בוואטסאפ

בבדיקת הצעיר התברר כי הינו מפוקח מין המשוחרר בתנאים מגבילים ביניהם איסור על החזקת טלפון סלולרי חכם ואיסור על יצירת קשר עם קטינות. בחיפוש שנערך בחפציו נמצא בתיקו טלפון סלולרי חכם. השוטרים הודיעו לצעיר כי הוא מעוכב לחקירה בתחנה ובתגובה החל להתפרע ולהתנגד תוך שהוא דוחף ומכה את השוטרים בניסיון להימלט. לאחר מאבק קצר הצליחו השוטרים לאזוק אותו ועצרו אותו לחקירה.

בחקירתו בתחנת לוד התברר כי החשוד ניהל התכתבויות עם מספר קטינות בעשרות בקבוצות וואטסאפ המיועדות לקטינים, בהן הוא פונה אל הקטינות ומציע להן הצעות מיניות וכן הצעות להיפגש עימו. באחד המקרים הוא שלח תמונות של איבר מינו לקטינה בת 12.

_______________________________________________________

עו”ד פלילי ניר אלטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות