נאשם באלימות כלפי בת זוגו נשלח לתסקיר מעצר

אף שהמדינה ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים, הורה ביהמ"ש לבחון את האפשרות לשחרורו. באי כוחו, עוה"ד אדם ג'ורנו וקארין לגטיוי: "מכחיש את כל המיוחס לו"
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

שופט בית משפט המחוזי בחיפה, יחיאל ליפשיץ, הורה להכין תסקיר מעצר בעניינו של תושב הצפון, בן 44, שהואשם בתקיפת בת זוגו ואיומים. הסנגורים, עורכי הדין אדם ג'ורנו וקארין לגטיוי, שמייצגים את הנאשם, מסרו כי מרשם מכחיש את כל סעיפי האישום נגדו.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים וחצי ניקתה המתלוננת את הבית ואת כלוב הציפורים ובנסיבות אלה, איבדה את המפתח לדלת עליית הגג.

מששב הנאשם מעבודתו וגילה כי ציפורים השתחררו מהכלוב ומשלא מצא את המפתח, רגז על המתלוננת עת ישבה על ספה בסלון ותקף אותה בכך שמשך מידה בחוזקה ספר אשר קראה, סטר בפניה תוך שדרש ממנה לדעת היכן המפתח, ירק על פניה והלם מכה נוספת בחוזקה בפניה באומרו לה: "יא חזירה".

עו”ד קארין לגטיוי
עו”ד קארין לגטיוי

משפרצה בבכי, חדל הנאשם ממעשיו והמתלוננת יצאה מהבית ונכנסה לרכבה בכוונה לנסוע לבית הוריה והנאשם רדף אחריה והיא נמלטה מפניו, כאשר הוא מאיים לפגוע בה.

כתב האישום גם תיאר מקרה קודם במהלך חודש מאי שאז בעת שהמתלוננת הכינה ארוחה, נתגלע ויכוח בינה לבין הנאשם בנוגע ללחם שהביא לבית במהלכו סטר בראשה ובפניה.

בקשת הסנגורים התקבלה

במדינה ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים נגדו ואילו הסנגורים, עורכי הדין אדם ג'ורנו וקארין לגטיוי, הציגו בפני בית המשפט חלופת מעצר אצל אחיו, כאשר התביעה טענה כי מדובר במסוכנות מצד הנאשם והמתלוננת מספרת על שגרת חיים של אלימות והחפצה. בסופו של דבר, השופט ליפשיץ קיבל את בקשת הסנגורים ושלח את הנאשם לתסקיר מעצר שיוכן בשבועות הקרובים, אז יתקיים דיון נוסף.

עורכי הדין אדם ג'ורנו וקארין לגטיוי, שמייצגים את הנאשם, מסרו בתגובה: "הוא מכחיש את כל סעיפי האישום. מדובר באדם נורמטיבי ללא כל עבר פלילי. קודם להפעלת המצלמה על ידי האישה היא הקניטה אותו, התגרתה בו ותקפה אותו. הסרטון שהוכן על ידה חלקי ומגמתי".


לצפייה ודירוג כבוד השופט יחיאל ליפשיץ


עו"ד קארין לגטיוי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות