המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד 2 תושבי שכונת חליסה בחיפה, בחשד לייבוא אקדח מחו"ל

אקדח מיובא מחו"ל

במשך פרק זמן ניהלו המשטרה ולפני שבועיים עברה החקירה לגלויה והמשטרה עצרה שני חשודים, תושבי שכונת חליסה בשנות העשרים לחייהם כאשר נצפו ממתינים לשליח הדואר אשר סיפק להם את כלי הנשק זה היה האות לביצוע מעצר השניים ונתפס האקדח ברשותם.
בתום חקירה בה לטענת המשטרה הושקעו מאמצים רבים ואמצעים טכנולוגים מתקדמים, הגישה המשטרה אתמול הצהרת תובע כנגד שני החשודים ובימים הקרובים יוגש כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז חיפה.
במקביל לאירוע בחיפה המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה, תושב אום אל פחם בחשד להחזקת נשק מסוג M-16 ומחסניות שהוסלקו ברכב "נטוש"
במסגרת אכיפה יזומה ומוגברת של משטרת ישראל כנגד עבירות שימוש והחזקה באמצעי לחימה, על מנת לצמצם את נגישותם בידי גורמים פליליים ואחרים למען שלום הציבור שומר החוק, חשפו באום אל פחם שוטרי התחנה יחד עם לוחמי מג"ב הפועלים מבצעית בוואדי ערה במסגרת מיפקדה משימתית ייחודית, נשק מסוג M16 ומחסניות שהוסלקו בתוך רכב נטוש בעיר.
אמצעי הלחימה נמצאו בכלי הרכב הנטוש והם הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה לאחר בדיקה נמצאו ממצאים פורנזים שהובילו את השוטרים לתושב אום אל פחם בשנות ה 30 לחייו הוא נעצר בביתו בחשד להחזקת הרובה והאמל"ח.
החשוד הובא אמש לדיון בבימ"ש השלום בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו.

הרובה שנמצא ברכב הנטוש

״במשטרה רואים בחומרה עבירות החזקה ושימוש בנשק לא חוקי ולפיכך ממקדת אכיפתה בתחום, כאשר מתחילת השנה הנוכחית חשפה ותפסה המשטרה מעל 4000 פריטי אמל"ח שונים.
משטרת ישראל תמשיך ותפעל במלוא העוצמה ובהתאם לסמכויות בדין, על מנת לחשוף עבירות אמל"ח ולהביא את פורעי החוק לדין עד כליאתם אחר סורג ובריח, כך שהציבור שומר החוק יוכל לנהל אורח חיים תקין ובטוח, כפי שהוא ראוי לו״אמרו במחוז חוף

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות