כתב אישום נגד מבצעי הירי בדיר חנא – צפו בתיעוד הירי

מהחקירה עלה, כי הרקע לאירוע הינו חשדם של שניים מהנאשמים, שהינם אחים, שבעל המספרה, אחד הקורבנות, דיבר בגנותה של אחותם. בנסיבות המתוארות קשרו הנאשמים קשר לפגוע בקורבן באמצעות ירי.
יעל חן |
תיעוד הירי

שוטרי משטרת ישראל עצרו שלושה צעירים שנשאו נשק, ירו ופצעו שני צעירים מירי באורח בינוני במספרה והיום פרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

לפני כחודש (1.10.19) בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על שני צעירים (19,25) שנורו ונפצעו באורח בינוני במספרה בכפר דיר חנא.

עם קבלת הדיווח שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום, פתחו בסריקות לאיתור החשודים, חוקרים החלו באיסוף הממצאים ופתחו בחקירה.

לאחר יומיים (3.10) מקרות האירוע שוטרי משטרת ישראל, בלשים ולוחמי מג"ב תוך שימוש באמצעי חקירה מגוונים, גלויים וסמויים איתרו את מקום מיסתורם של הנאשמים, בקרוואן בשכונה בעיר לוד ועצרו את שלושת הנאשמים(22,18,20 דיר חנא). הנאשמים נעצרו והובאו לתחנת המשטרה לחקירה.

בתאריך 1.10.19 הגיעו שלושת הנאשמים ברכב למספרה כאשר הם מחזיקים, נושאים ומובילים תת מקלע מאולתר מסוג "קרלו" וכן אלה ממתכת. האחים- הנאשמים- נכנסו למספרה והחלו תוקפים באמצעות האלה את בעל המספרה ואף מצמידים לרקתו את התת מקלע. קורבן אחר שהיה במספרה וניסה לסייע לקורבן המותקף, נורה על ידי אחד הנאשמים לכיוון פלג גופו התחתון, אשר גרם לפציעתו באורח בינוני (עפ"י גורמי הרפואה). באותה עת ניסה להמלט מהמקום הקורבן השני, בעל המספרה, ואחד הנאשמים ירה לכיוון פלג גופו התחתון ופצע אותו באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה). הנאשמים לאחר מכן נמלטו מהמקום.

בהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרם של הנאשמים הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בעכו בהתאם לבקשת המשטרה.

אתמול (31/10) לאחר חקירה מהירה ומקצועית של שוטרי משטרת ישראל, ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, הוגשו בבית משפט המחוזי בחיפה כנגד שלושת הנאשמים כתבי אישום ובקשות למעצרם עד לתום ההליכים בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה, ירי מנשק חם ועבירות בנשק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות