גלעד בן שלמה, אזרח ישראלי בן 35 מנהריה המוכר למשטרה, נרצח בכניסה למרכז קניות בפאנמה סיטי בירת פנמה.

גלעד בן שלמה, הנחשב לאחד העבריינים האלימים בישראל, מוגדר על ידי המודעין של משטרת ישראל כחייל הכיר האירגון הפשע הצפוני של מיכאל מור מנהריה. לפני כמה שנים הוא יצא מישראל אל מרכז אמריקה, השתקע בפנמה
רונן חן |
גלעד בן שלמה

על פי גורמים במשטרה גם שם היה מעורב במעשי פשיעה ושמו נקשר למעשה סחיטה ואלימות הים היתר כלפי גורמים יהודים וישראלים בפנמה. במשטרת ישראל המשיכו לפרח על פעילותו בין היתר הוא היה יעד של ימ״ר מחוז חוף על פי הידוע למשטרה בפנמה הוא ביסס את מעמדו מול גורמי הפשיעה שפועלים במדינה וההערכות בפנמה הן שהוא חוסל על רקע זה סכסוך פנימי בין כנופיות.

ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר להם וכי הוא מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל בפנמה, דנה ליפשיץ, מלווים את המשפחה ומסייעים בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל.

על פי הפרסומים בתיקשורת בפנמה גלעד בן שלמה, שהיה כאמור מחייליו הבכירים של מיכאל מור, נורה בחזהו במרכז קניות בפנמה סיטי. צוותי רפואה מקומיים נראים בתמונות ששודרו בתיקשורת בפנמה כשהם מגישים לו טיפול מציל חיים בשטח. הוא פונה לבית החולים המקומי ושם נקבע מותו. לפי שעה לא ברור אם מדובר בפעולת רצח שהוזמנה מישראל או באירוע מקומי כלומר סיכסוך עם חבורת פשע אחרת בפנמה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות