חדשות יום א' של אוביטר – כנסו לצפייה במהדורה

מתנגד החיסונים שהואשם באיומים ברצח על שרת החינוך, תושב בת ים נעצר בחשד ששרף את כלבו ותושב ת"א הואשם בתקיפה מינית של ילדה בת 7 שעליה שמר

מתנגד החיסונים שהואשם באיומים ברצח על שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ובני משפחתה בשל החלטתה לאשר לתלמידים להתחסן בבית הספר, סוף שבוע מדמם במגזר הערבי במהלכו נרצחו 3 בני אדם ברחבי הארץ, תושב בת ים נעצר בחשד ששרף את כלבו ותושב ת"א הואשם בתקיפה מינית של ילדה בת 7 שעליה שמר.

מתנגד חיסונים מאיים

בסוף השבוע האחרון, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב תל-אביב, שנאשם באיומים על שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ובני משפחתה, בשל חיסוני הקורונה.

מכּתב האישום עלה, כי החשוד, שהיה חבר בקבוצת וואטסאפ בה חברים מאות מנויים, שיתף קישור לְכתבה שפורסמה, אודות רצח היועץ של שרת החינוך, וכתב את הדברים הבאים:

“אזהרה והתראה אחרונה לשרת החינוך שאשא ביטון. לפני פגיעה במשפחה שלך. אם לא תיסוגי מלחסן בבתי הספר".

אלימות במגזר

סוף שבוע מדמם בַּמגזר הערבי, עם שלושה מקרי רצח ברחבי הארץ:

אִיבּרַהים אבו עַמְרַה נרצח ליד ביתו בתל שבע, בְּלוד נורה למוות אַנֶס וַואחוַואח בן שמונה-עשרה בלבד, ועַבֶּד קוֹרַאמְטַה חוסל בג’לג’וליה.

נראה כי הקמת אגף ‘סַייֶף’ בַּמשטרה, לַמאבק באלימות בחברה הערבית, לא מֵניב תוצאות בינתיים, והפשיעה נמצאת שם רק במגמת עלייה.

התעללות לא אנושית

המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון תושב בת ים, בַּחשד שכַּפַת את רגליו ופיו של כלבו, ושרף אותו, סמוך למחלף קוממיות. להגנתו טען הֶחשוד כי כלבו נפגע בתאונת דרכים, וכך הוא בחר להיפרד ממנו. בית משפט השלום בתל אביב, האריך את מעצרו של האיש בארבעה ימים.

שמרטף תוקף מינית

לבית המשפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד דניאל מִירוֹנוֹב, בגין ניסַיון למעשה מגונה בקטינה, מעשה מגונה בקטינה שגילה פחות מארבע-עשרה, ניסַיון להטרדה מינית של קטינה, שיבוש מהלכי משפט, והחזקת חומרי תועבה.

זאת, לאחר שעל פי הַחשד הוא ביצע עבירות מין בילדה בת שבע. על פי כתב האישום, מירונוב, שהתגורר בסמוך לסבתה של הקטינה, ביצע את המעשים המגונים בעת שהיה מגיע לביתה, על מנת לעזור בהשגחה על הילדה ואחיה.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות