חשד: שרף למוות כלב כדי "שיתאחד עם האדמה"

תושב בת ים נעצר בחשד להתעללות בבעל חיים אולם להגנתו טען כי הכלב נפגע בתאונת דרכים וכך בחר להיפרד ממנו. ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-4 ימים
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון, את תושב בת ים בחשד שכפת את רגליו ופיו של כלבו ושרף אותו סמוך למחלף קוממיות. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, שרית קריספין האריכה את מעצר החשוד בארבעה ימים.

ביום חמישי האחרון, המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר שריפה סמוך למחלף קוממיות, כאשר במקום אותר בנסיבות חשודות, כלב מסוג מלינואה ללא רוח חיים, לאחר שהבחינו בשטח כי פיו ורגליו של הכלב קשורים בסרט הדבקה.

חוקרי משטרת מרחב איילון סרקו את השטח ואספו ממצאים בזירה, לרבות בדיקת השבב של הכלב לשם זיהוי בעליו, לצד העברת הכלב לאבחון הנסיבות במחלקה הווטרינרית אחד מעדי הראיה אף סיפר לשוטרים כי הכלב היה בחיים בזמן שהחשוד הצית אותו.

הסגיר עצמו למשטרה

במסגרת החקירה פתחו שוטרי המרחב מאתמול בסריקות אחר בעלי הכלב, תושב בת ים בשנות ה-30 לחייו, שנעדר מביתו באופן מחשיד עד למעצרו ביום שישי בבוקר, כאשר הסגיר עצמו במשטרת מרחב איילון. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, הובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בת"א בבקשה להאריך את מעצרו, שם אמרה נציגת המשטרה כי יש לחשוד עבר ישן בגין עבירות אלימות.

הסנגורית טענה כי מדובר בכלב צעיר מאוד בן 4.5 חודשים, כלב צעיר שאומץ ע"י בני המשפחה בכסף על מנת לשמח את בני הבית והוא עבר תאונת דרכים לפני כשבועיים וכתוצאה מכך הוא הוא נפטר מסיבה טבעית. "נכון שמרביתנו היו ניגשים לווטרינר לסידורי קבורה של כלב. החשוד הזה בחר בדרך לא רגילה ולא נורמטיבית להיפרד מהכלב. כמו שזה נעשה פעמים רבות גם בסרטים, אצל בני דתות אחרות, הוא רצה לשרוף את גופתו של הכלב, שיתאחד עם האדמה", אמרה הסנגורית.

השופטת שרית קריספין שהאריכה את מעצר החשוד בארבעה ימים קבעה כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד בגין העבירות שבביצוען הוחשד וכי מתקיימת עילה למעצרו, בדגש על מסוכנות הנובעת מעצם פעולותיו של החשוד וכמו כן, קיימת אינדיקציה המצדיקה בדיקה פסיכיאטרית ראשונית לחשוד.

________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שרית קריספין

_________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות