שדד קשישה, נמלט לדירה סמוכה וכלא את בני המשפחה

נתנאל מזרחי, 22, נאשם בביהמ"ש המחוזי בת"א כי שדד את האישה משום שגילה כי זכתה ב-5,000 שקלים בהגרלה, לאחר שנמלט מדירתה נכנס לבניין מגורים ואיים על הנוכחים
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד נתנאל מזרחי, בן 22, בגין שוד בנסיבות מחמירות, תקיפת זקן, כליאת שווא, תקיפה, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית זאת לאחר ששדד אישה בשנות ה-60 המאוחרות לחייה ובעודו בורח מהמקום נכנס לבית בו שהו, בין היתר ילדים, נעל אחריו את הדלת וכלא את הנוכחים.

על פי כתב האישום לפני כעשרה ימים, הבחין הנאשם כי אישה כבת 68, זכתה בסכום של כ-5,000 שקלים, בהגרלת מפעל הפיס. על אף כי בטרם האירוע הוציא קצין המשטרה לנאשם צו הרחקה מהעיר בני ברק, בעת שאספה המתלוננת את כספי הזכייה מקיוסק בעיר בני ברק, ארב לה הנאשם ועקב אחריה כאשר יצאה לכיוון ביתה. המתלוננת אשר הבחינה בנאשם שאלה אותו האם הוא עוקב אחריה.

בתגובה לכך, כך לפי האישום, תפס את ארנקה ומשך אותו בחוזקה תוך שהמתלוננת נופלת ארצה. משסירבה המתלוננת לעזוב את הארנק, המשיך הנאשם למשוך אותו בחוזקה תוך שהוא גורר אותה על רצפת הרחוב וגורם לה לחבלות ולשברים בגופה ובידיה.

איים לקפוץ מהגג

בהמשך לכך ברח הנאשם אל בניין מגורים, תקף אדם המתגורר בבניין ונכנס אל ביתו שם נמצאו באותה העת אשתו ילדיו וילדי השכנים. עם כניסתו לדירה ולמרות הפצרותיה של האישה נעל אחריו הנאשם את הדלת והותיר אותה ואת הילדים כלואים בדירה. כאשר הגיעו כוחות המשטרה, עלה הנאשם דרך חלון הדירה, לגג הבניין ואיים לקפוץ מהגג במקביל לכך שהוא זורק מסמכים שגנב מהמתלוננת ואת מפתחות הדירה. לאחר מעצרו ביקש הנאשם להשתמש בשירותים במטרה להחביא את הכסף ששדד ולהכשיל את החקירה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינו בפרקליטות כי "הנאשם ביצע רצף של עבירות אלימות חמורות אשר כוונו כלפי מספר אזרחים, מבוגרים וילדים, ברצף וללא התחשבות כלשהי בנפגעים הנקרים בדרכו, אשר גרמו בין היתר לחבלות חמורות – הכל במטרה לשלול רכוש מהזולת והימלטות מהדין".

___________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות