סייע בשמירה על ילדה – ותקף אותה מינית

דניאל מירונוב, 20, נאשם בביהמ"ש בת"א בביצוע מעשים מגונים בקטינה בת 7, בהחזקת חומרי תועבה ובניסיון ליצירת קשר עם ילדות דרך האינטרנט
אייל חן |
תנאים למתן צו אימוץ – אימוץ ילדים
אילוסטרציה envato

לבית המשפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד דניאל מירונוב, בן 20, בגין ניסיון למעשה מגונה ולגרם מעשה מגונה בקטינה שגילה פחות מ-14, ניסיון להטרדה מינית של קטינה שגילה פחות מ-15, מעשה מגונה בקטינה שגילה פחות מ-14, שיבוש מהלכי משפט והחזקת חומרי תועבה, זאת לאחר שלפי החשד ביצע עבירות מין בילדה בת 7 שסייע בהשגחה עליה.

על פי כתב האישום, הנאשם מתגורר בשכנות לסבתה של ילדה בת 7 בתל אביב ובהזדמנויות שונות נהג להגיע לביתה של הקטינה ביחד עם הסבתא ולסייע לה בהשגחה על הקטינה ואחיה. לפני כשבועיים, החל מהשעות הערב המאוחרות החל הנאשם להתכתב עם הקטינה באמצעות יישומון "וואטסאפ", לאחר שאביה של הקטינה חשד כי ההתכתבות אינה הולמת את גילה הצעיר נטל את מכשיר הטלפון והמשיך להתכתב עם הנאשם, תוך שהוא מתחזה בפניו כקטינה.

חומר פורנוגרפי במחשב

במהלך ההתכתבות, הפנה הנאשם לקטינה התייחסויות בעלות אופי מיני ובין היתר, ביקש מהקטינה לצלם עצמה בעירום עבור תשלום, להשאיר את דלת המקלחת והשירותים פתוחה כדי שיוכל לצפות בה, לבצע בו מעשים מיניים, לצלם עצמה בעירום תמורת תשלום ועוד.

בנוסף, ביקש הנאשם מהילדה כי תשמור בסוד את ההתכתבות ביניהם ואף פעל למחיקת ההתכתבויות בין השניים במכשיר הטלפון הסלולארי שלו וכן במכשיר הסלולארי של הקטינה. כמו כן, צילם הנאשם ממכשיר הטלפון של הקטינה ושל סבתה תמונות רבות של הקטינה, כאשר בארבע תמונות מתוכן, נראית הקטינה בעירום מלא או חלקי.

"מסוכנות מופלגת"

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם באמצעות אתר OMEGLE התכתב עם קטינות, שזהותן אינה ידועה, וביקש מהן לבצע בעצמן מעשים מיניים. לאחר מכן, שמר הנאשם את הקבצים המתעדים את הפעולות באמצעות צילומי מסך אותם החזיק במכשיר הטלפון הנייד שלו. בנוסף, החזיק הנאשם מאות סרטונים פונוגרפים וביניהם גם סרטונים בהם נראים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי מבצעים בעצמם מעשים מיניים או מקיימים יחסי מין עם בגירים או עם קטינים אחרים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצר מירונוב עד תום ההליכים. בבקשת המעצר צויין כי: "מדובר במי שמסוכנותו המינית כלפי ציבור הקטינים והקטינות ככלל וכלפי הקטינה נשוא כתב האישום בפרט – מופלגת ומשתקפת היטב במעשיו של המשיב. המשיב היה כבן בית אצל משפחת הקטינה, הכיר את הקטינה היטב, ונקל להניח כי אלמלא התעורר חשדו של אבי הקטינה, עלול היה להוציא לפועל את תאוותיו המיניות בהזדמנות קרובה".

__________________________________________________________________

עו”ד אלכסנדר וסרמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות