עו"ד כרמית שחיבר על הגבלות הקורונה: "יש לפצות עסקים שנפגעו"

עו"ד כרמית שחיבר השתתפה בדיון בוועדת החוקה שעסקה בהארכת תקנות הקורונה מטעם פורום העצמאים ואמרה: "במקום סיוע בעלי העסקים נדרשים להשיב את המענקים"
מעיין לביא |
עו"ד כרמית שחיבר, צילום: אלן זר

הבוקר (יום ה') השתתפה בוועדת החוקה, חוק ומשפט עו"ד ונוטוריון כרמית שחיבר.

הוועדה עסקה בנושא הארכת תוקף תקנות הקורונה. עו"ד כרמית שחיבר לקחה חלק בפאנל כנציגה מטעם פורום העצמאים מטעם ההסתדרות אמרה: "הדרישה שלנו היא לפצות את בעלי העסקים שנפגעים כבר עכשיו בצורה אנושה כתוצאה מההגבלות".

עו"ד כרמית שחיבר, צילום: אלן זר

במהלך הדיון בוועדה, אמרה עו"ד כרמית שחיבר: "אני מצטרפת ומחזקת את דבריה של חברת הכנסת קרן ברק. הדרישה שלנו היא לפצות את בעלי העסקים שנפגעים כבר עכשיו בצורה אנושה כתוצאה מההגבלות : בתרבות, בתיירות, אטרקציות לילדים, בריכות. בעלי העסקים נמצאים במצוקה אמיתית! במקום סיוע הם נדרשים בימים אלה להשיב את המענקים".

עו"ד שחיבר. צילום: אלן זר

עוד הוסיפה עו"ד שחיבר: "אם ניקח לדוגמה את ציבור השחקנים והשחקניות בישראל הם בסגר דה פקטו בלי שום פיצוי על כל מהמדינה והם חווים ירידה של בין 60% ל80% בהשתכרות של חודש אוגוסט. אם לא די בכך, עליה של 150% בביקוש לסלי מזון ומאידך אטימות מוחלטת מצד האוצר שאין שום כוונה לפצות את העצמאים. הארכה ללא מתווה סיוע זה חיסול העצמאים. חברי הכנסת צריכים להיות אמיצים ולהודיע לממשלה שאין הארכה ללא מתווה סיוע לעצמאים".


עו"ד כרמית שחיבר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות