אישום: אשתו של שורד השואה תקפה והשפילה אותו

האישה, בשנות ה-60 לחייה, נאשמת כי שפכה קערה עם שתן על בן זוגה, דחפה בכוח את כיסא הגלגלים שלו וגרמה לו לחבלות. הפרקליטות מבקשת לעצור אותה עד תום ההליכים נגדה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד אישה בשנות ה-60 לחייה אשר תקפה והשפילה את בעלה שורד השואה בן ה-88.

לפני כשבועיים התקבל דיווח במוקד 100 בדבר רעש חריג של זעקות ושבר העולים מדירתם בת"א של בני זוג קשישים. שוטרי הסיור של תחנת שרת שהגיעו למקום, מייד עם קבלת הדיווח הבחינו בקשיש בן 88, שורד שואה נכה בכסא גלגלים ובאשתו בשנות ה-60 לחייה כאשר הוא חבול ומותש.

"היום אני הורגת אותך"

מהחקירה עלה שעל פי החשד, אשתו שפכה על פניו את קערת השתן אשר מוצמדת לגופו, דחפה אותו בכח בכסא הגלגלים וגרמה לו לחבלות בידיו, כמו כן נטלה ממנו את מכשירו הנייד כדי שלא יוכל להזעיק עזרה ואטמה בחוזקה את פיו כדי שלא יישמעו את זעקותיו ולבסוף אף איימה עליו באומרה "היום אני הורגת אותך".

השוטרים עצרו את האישה לחקירה בתחנת משטרת שרת בסיומה נכלאה ומעצרה הוארך מעת לעת בבית המשפט. היום בתום פעולות החקירה הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד האישה בגין המעשים האמורים.

אלימות מגיל צעיר: בן 22 נאשם בהתעללות מתמשכת בחברתו

במקרה נוסף של אלימות כלפי בני זוג הוגש לבית המשפט השלום ברמלה כתב אישום נגד צעיר בן 22 ממודיעין עלית, פורס מסכת של 19 אישומים של איומים ותקיפות, אותה עברה נערה צעירה, אשר היתה בת זוגו של הנאשם במשך שנה בה נקט כלפיה באלימות פיזית, מילולית ונפשית. באחד המקרים לאחר שחנק אותה אמר לה: “את לא נראית מפוחדת יחסית למישהי שכמעט מתה”.

על פי כתב האישום, במהלך התקופה, הורה הנאשם למתלוננת לנתק קשר עם חברותיה, מכריה, ומשפחתה ולשם כך ציווה על המתלוננת ללכת עם אוזניה דלוקה באוזנה משך זמן הלימודים, בזמן שמתנהלת ביניהם שיחת טלפון, על מנת לפקח עם מי נפגשת במהלך לימודיה, להאזין לשיחותיה עם מורים, חברים ומכרים ממסגרת הלימודים, וכן במטרה לפקח ולאשר הפעולות הבסיסיות, דוגמת אכילה, שתייה, יציאה לשירותים והתנהלות בתוך חדר השירותים.

אבל פרט לכך הוא גם איים ותקף אותה ובין השאר בחודש מרץ, בעת שהשניים היו בדירה, עת אכלה המתלוננת מעדן, נטל הנאשם מידי המתלוננת את המעדן, שפך לתוכו זרע ששפך מאיבר מינו וביקש מהמתלוננת לאוכלו זאת בטענה שהדבר גורם לו לסיפוק מיני. המתלוננת עשתה כן בניגוד לרצונה, משחששה כי יכה אותה אם תסרב.

_____________________________________________________

עו”ד אילן שדי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות