אלימות מגיל צעיר: בן 22 נאשם בהתעללות מתמשכת בחברתו

כתב אישום שהוגש לביהמ"ש נגד צעיר בן 22 ממודיעין עלית, פורס מסכת של 19 אישומים של איומים ותקיפות כלפי בת זוגו לשעבר: "את לא נראית מפוחדת יחסית למישהי שכמעט מתה"
אייל חן |
אילוסטרציה

כתב אישום שהוגש לבית המשפט השלום ברמלה, נגד צעיר בן 22 ממודיעין עלית, פורס מסכת של 19 אישומים של איומים ותקיפות, אותה עברה נערה צעירה, אשר היתה בת זוגו של הנאשם במשך שנה בה נקט כלפיה באלימות פיזית, מילולית ונפשית. באחד המקרים לאחר שחנק אותה אמר לה: "את לא נראית מפוחדת יחסית למישהי שכמעט מתה".

על פי כתב האישום, במהלך התקופה, הורה הנאשם למתלוננת לנתק קשר עם חברותיה, מכריה, ומשפחתה ולשם כך ציווה על המתלוננת ללכת עם אוזניה דלוקה באוזנה משך זמן הלימודים, בזמן שמתנהלת ביניהם שיחת טלפון, על מנת לפקח עם מי נפגשת במהלך לימודיה, להאזין לשיחותיה עם מורים, חברים ומכרים ממסגרת הלימודים, וכן במטרה לפקח ולאשר הפעולות הבסיסיות, דוגמת אכילה, שתייה, יציאה לשירותים והתנהלות בתוך חדר השירותים.

אבל פרט לכך הוא גם איים ותקף אותה ובין השאר בחודש מרץ, בעת שהשניים היו בדירה, עת אכלה המתלוננת מעדן, נטל הנאשם מידי המתלוננת את המעדן, שפך לתוכו זרע ששפך מאיבר מינו וביקש מהמתלוננת לאוכלו זאת בטענה שהדבר גורם לו לסיפוק מיני. המתלוננת עשתה כן בניגוד לרצונה, משחששה כי יכה אותה אם תסרב.

סטירות ומכות

במקרה אחר היכה הנאשם את המתלוננת בכך שסטר פעמיים בפניה ודם ניגר מפיה. המתלוננת בתגובה שאלה את הנאשם "למה!" ואילו הנאשם ענה שיכול להרביץ לה מתי שירצה והמשיך להכותה באמצעות בעיטות ברגליה, אגרופים בחזה ובפניה, סטירות בפניה וכן איים עליה שישרוף את כל המשפחה שלה, את הילדים מול ההורים ואת אימא שלה לפני אבא שלה ואת אבא שלה בסוף.

בעקבות המקרה, שלחה המתלוננת הודעה לנאשם באמצעות ה"ווטסאפ" וכתבה: "אמרת שנעשה הסכם שאם אתה מרביץ לי השנה אפילו פעם אחת אני יכולה ללכת גם באמצע הלילה בלי לומר מילה ויום אחרי שהבטחת לי שהא תיגע בי שוב אתה הרבצת לי אז אני לא מסוגלת להישאר איתך ככה…" ולאחר מכן ברחה המתלוננת חבולה מהדירה.

כתב האישום גם מתאר שהנאשם היכה אותה פעמים רבות, פעם אחת בעקבות ויכוח שנתגלע בין הנאשם למתלוננת והוא אסר עליה לדבר עם בני משפחתה ובהמשך שיצאו מחוץ לבית הוריה, הוא חנק אותה, צבט אותה בגופה, והכה אותה במכות אגרופים בפניה. כמה ימים לאחר מכן בדירתו חנק הנאשם את המתלוננת בשתי ידיו על צווארה, הצמידה לקיר בחדר השינה, סטר מספר פעמים בחוזקה בפניה וכן היכה אותה במכות אגרוף בירכיה.

סכין לצוואר

באותו יום, כך נטען, נטל הנאשם סכין מטבח ואמר למתלוננת "שימי ראש על השיש" וחזר על כך מספר פעמים. משסירבה המתלוננת, בעט בה הנאשם ברגליה והיכה אותה במכות אגרופים לכיוון פלג גופה העליון, משך בשיערה והשכיבה על הרצפה. בהמשך למתואר, קמה המתלוננת מהרצפה והנאשם אמר לה "חסר לך שאת לא עושה את זה". בשל חששה, שכבה המתלוננת על הרצפה עם הגב כלפי הרצפה והנאשם הצמיד לה את הסכין לצוואר.

בפעם אחרת, הנאשם גם היכה אותה במכת אגרוף בבטנה, זאת כאשר היא מושתלת כבד, וכן הכה אותה במכת אגרוף באזור הפה עד שדם ניגר מפיה והתקשתה בנשימתה. בהמשך, ניגשה המתלוננת לשטוף את פיה ומשחזרה, המשיך הנאשם להלום בה במכות אגרופים וסטירות באזור הפה. כאשר כאבו שיניו של הנאשם, הוא כעס עליה והיכה אותה באמצעות מכות אגרופים לירכיים עד שהתקשתה להזיז את גופה. מיד ובסמוך, הורה הנאשם למתלוננת להוריד את בגדיה על מנת לבחון שלא נותרו סימני חבלה, דרש ממנה לשכב עליו והמשיך להכותה באגרופים בעודה רוכנת מעליו בהוראתו.

"אני אעלים אותך"

במקרה נוסף, בסמוך לתחנת הדלק בגן סאקר בירושלים, התגלע ויכוח בין הנאשם למתלוננת עקב חשדו של הנאשם כי המתלוננת פתחה חסימה ביישומון ה״אינסטגרם", לחברה שאסר עליה להיות עמה בקשר. בתגובה החל הנאשם לנסוע בפראות ברכב ואיים על המתלוננת באומרו: "תודי שעשית את זה, אני הולך לשרוף אותך, אני אעלים אותך ביער, את לא מכירה אותי ומה את חושבת שאת עושה?". הנאשם המשיך בנסיעתו וחלף ברכבו ליד יערות ירושלים ואמר: "את רואה! פה אני אעלים אותך".

הנאשם נכנס עם רכבו ליער ליד מצפה מודיעין, ירד מהרכב ומשך בכוח את המתלוננת בידיה עד שהוציאה מהרכב, אחז בשערותיה, היטה את ראשה לאחור כשבידו השנייה אחז בפלג גופה העליון, הובילה לתוך היער, השאירה שם בגפה וחזר לרכב, נטל חוט שחור של מטען טלפון נייד, חזר לכיוון המתלוננת, חנק אותה באמצעות החוט וכעבור מספר שניות הפסיק את החניקה, פנה למתלוננת ואמר לה ״בואי לרכב״ והוסיף: "את לא נראית יחסית מפוחדת למישהי שכמעט מתה".


עו"ד פלילי רוני ברוש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות