מימון המונים לתביעות בנושאי עבודה ונזיקין

עו"ד אופיר סמו, מנכ"ל בי אקטיב, התראיין לאתר ynet של ידיעות אחרונות על המיזם החדש של החברה שלו למימון הליכים משפטיים לטובת תביעות עובדים: "מובילים שינוי בישראל"
עו"ד אופיר ברקת סמו

מיזם חדש של חברת "בי אקטיב" מקבוצת "הדסטארט", שם לו למטרה לאפשר מימון מלא לתובעים בתחום דיני עבודה ונזיקין. התורמים מהציבור הרחב שיסייעו למימון ההליכים המשפטיים, יוכלו גם לסייע למרות שהם מזדהים איתן – וגם לקבל אפשרות להרוויח. מנכ"ל החברה, עו"ד אופיר סמו, התארח השבוע באולפן אתר ynet וסיפר על המיזם.

מתוך הדברים שעו"ד סמו פירט בראיון: "אנחנו מאוד גאים באתר הזה ובשינוי שהוא הוביל בישראל – דווקא בתקופת הקורונה הרבה מאוד גיוסים ותומכים. זיהינו בעיה, של עובדים כמו האישה שפוטרה שלא כדין תוך כדי הריון, או הפועל שנפצע ונפל וצריך להגיש תביעת נזיקין. אלה תובעים שלא מסוגלים בעצמם לנהל קמפיין מימון המונים ובעצמם ללכת לגייס את הכסף".

מתוך קמפיין גיוס ההמונים למימון משפטו החוזר של זדורוב באתר בי אקטיב

גייסו כבר מאות אלפי שקלים

"בגלל שזיהינו את הבעיה פתחנו באתר פאנדיט, שהוא אתר ההשקעות שלנו, שני גיוסים מיוחדים להשקעה; האחד הוא שהציבור כולו יכול להשקיע בחברה שתממן תביעות לעובדים, וגיוס שני הוא השקעה שהציבור יכול להשקיע בסכומים קטנים ולממן תביעות בתחום הנזיקין".

"אנחנו מכוונים למצב שעשרות ומאות משקיעים בסכומים קטנים ישקיעו בתחום דיני העבודה, ויממנו עובדים, ובחברה של נזיקין למימון תובעים נזיקיים, ובעצם עשרות ומאות משקיעים יעזרו לעשרות ומאות תובעים. וזהו החיבור החברתי. פתחנו את הגיוסים הללו כבר לפני חודש וחצי למשקיעים מובילים, והם כבר גייסו מאות אלפי שקלים".

לראיון המלא באתר ynet לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות