מהדורת יום ג' של אוביטר – סיכום הכותרות

האם התנגדותו של אב לביצוע בדיקות קורונה לבנותיו התקבלה בביהמ"ש? מדוע נתבעת עורכת דין לענייני משפחה על לשון הרע ומה טען החשוד שנתפס עם נשק ברכבו?
מערכת אוביטר |

הערב במהדורה – ביהמ"ש אישר לאם לבצע בדיקות קורונה לבנות למרות התנגדות האב שטען שהבדיקות אינן יעילות, שודד נעצר ואז התברר שתועד כבר בעבר פורץ לבית, גרוש תובע את עורכת הדין של גרושתו בטענה שהיא הוציאה את דיבתו, ערעור על החלטת ועדת השחרורים על עבריין המין שיינברג, וחשוד בהסתרת נשק ברכבו טוען כי נחטף והכריחו אותו להוביל את הנשק איתו נתפס.

סרב שבנותיו ייבדקו

עם החלת התו הירוק, בכל מקומות הבילוי לילדים, הורים נדרשים לבצע בדיקות קורונה לילדים עד גיל שתֶיים-עשרה, בכדי לאפשר להם לבלות בִּבְריכות, בתי קולנוע ובעוד פעילויות.

אם גרושה הִגישה בקשה לבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב, לאפשר לה לבצע לילדיה בדיקות קורונה, למרות התנגדות האב, שטען שהבדיקות אינן יעילות. השופטת קיבלה את הבקשה, וציינה כי אין כל סכנה בכך, שהילדות יבצעו את הבדיקה.

הפורץ המצטלם

לפעמים מעצר בְּמקרה אחד, מוביל לפיענוח של מקרה אחר מן העבר. לפני מספר שבועות נעצר תושב רעננה, שחשוד שפרץ לְבַית, ושדד באיומי אקדח כסף מזומן. לאחר שנעצר, התברר כי הֶחשוד תועד לפני מספר חודשים, כשהוא פורץ לבית אחר בעיר.

הֶחשוד נכְלא, ומעצרו הוארך מעת לעת. בתחילת השבוע הוגש נגדו כתב אישום, בעבירות של שוד מזויין והתפרצות, בצירוף בקשה למעצר עד תום ההליכים.

גירושין עם לשון הרע

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגשה תביעת לשון הרע, בסך מאה-אלף שקלים מצד תושב המרכז, נגד עורכת הדין שייצגה את גרושתו, בבית המשפט לענייני משפחה.

התובע טוען כי באת כוחה של בת זוגו לשעבר, פעלה להשחיר את שמו, להכפישו, ולהציגו באור שלילי באוזני לקוחות, עובדים ורואֶה החשבון שלו.

התובע פנה לנתבעת ודרש התנצלות, אולם זו טענה, כי אלו דברים שנאמרו בבית המשפט, ולפיכך מוגנים מפני תביעת לשון הרע.

נגד שחרור מוקדם

בעקבות החלטת ועדת השחרורים, לשחרור מוקדם של עבריין המין עזרא שיינברג, הודיעה פרקליטות מחוז המרכז לבית המשפט, כי פרקליט המדינה, עמית איסמן, החליט לדרוש את השארתו בכלא.

שיינברג, ששימש רב קהילה רב השפעה, הודה והורשע בשנת אלפיים וּשמונֶה-עשרה, בביצוע עבירות מין בשמונֶה נשים, ונידון לשבע וחצי שנות מאסר בפועל.

ועדת השחרורים החליטה בשבוע שעבר, ברוב דעות ובניגוד לעמדת הפרקליטות, לנכות שליש מעונשו של שיינברג, כך שאם תידחה העתירה, הוא צפוי לשחרור מיידי.

אבל הכריחו אותי

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום נגד אביב רביע סלאמה, בן עשרים-וארבע מאריאל, בגין עבירות של נשיאה והובלת נשק, ועבירות נוספות. במשטרה עדיין מחפשים אחר שותפו של הנאשם. בחקירתו טען סלאמה, כי שני רעולי פנים נכנסו לרכב, כפו עליו באיומי אקדח לנסוע לַכניסה לקלנסווה, וברחו בעת שנעצר על ידי המשטרה.

בַּבַּקשה למעצר עד תום ההליכים ציינו בַּפּרקליטות, כי בידיהם ראיות לכאורה, להוכחת אשמתו של הנאשם במיוחס לו, לְרַבות דוחות שוטרים ומצלמות גוף, המתארים את האמור בכתב האישום, וסותרים את גרסתו הבלתי סבירה של הנאשם.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות