חובות או לא להיות – כך תתמודדו עם חדלות פירעון

המצב הכלכלי יכול להשתנות ברגע ואנחנו עלולים למצוא את עצמנו פתאום מתמודדים מול בור של חובות. עו"ד יוסף שמחון, המתמחה בהליכי חדלות פירעון, מסביר איך יוצאים מהתסבוכת
פשיטת רגל

חובות או לא להיות. הרי כל אחד ואחת מאיתנו יכול להגיע למצב שבו הוא נופל לבור כלכלי יחד עם משקולת כבדה של חובות גדולים. המצב הכלכלי יכול להשתנות בין רגע. "מספיק שאחד מבני הזוג מפסיק לעבוד עקב מצב רפואי, מה שגורר הוצאות חריגות וחוסר בהכנסה, וזהו מתכון כמעט בטוח לחוב תופח" מסביר עורך הדין יוסף שמחון.

הנתונים המדאיגים מראים כי בשנת 2018 היו כחצי מיליון חייבים במדינת ישראל. ניתן להסיק כי, קל מאד להגיע לחוב שקשה לפרוע אותו.

עורך דין יוסף שמחון

לקבל הפטר

ישנו הבדל טכני בין הטיפול בחוב גדול של יותר ממאה וחמישים אלף שקלים לבין טיפול בחוב נמוך מכך. חובות עד מאה וחמישים אלף מטופלים בהוצאה לפועל, ומעל מאה וחמישים אלף מטופלים בבית משפט השלום. ההבדל הוא רק בפרוצדורה של ניהול התיק ולא דבר שעתיד להפריע ללקוח.

ישנו מצב חלומי שבו תוכלו לקבל מחיקה מלאה של כל חובותיכם. זה נקרא צו הפטר – המהווה גן העדן של החייבים. מחיקה מוחלטת של כל החובות. המטרה היא השבת החייב למעגל העבודה ולהיותו פרודוקטיבי תוך התחייבותו המלאה כי ישנה את דרכיו, ויחל לפעול כלכלית בצורה שונה שלא תוביל אותו לחובות נוספים בעתיד.

חשיבות הייעוץ המשפטי

"בית המשפט רואה בחומרה רבה מי שנכנס שוב לבוץ אחרי שהוציאו אותו ממנו בצו הפטר. המשרד שלי ייחודי בכך שכל חייב שטיפלתי בו מתחילת ההליך ועד סופו, לא חזר לסורו. הם פשוט לומדים התנהגות כלכלית נכונה" מוסיף עורך דין שמחון.

אחת הבעיות הגדולות ביותר הינה שרבות הפעמים שחייבים מחליטים להזניח את החוב ולחשוב שהמצב ייפתר בעצמו. לא כך הדבר. צעד ראשון והכרחי הינו לקחת עורך דין מומחה במחיקת חובות כבר כשהם מתחילים להיווצר. הבעיה של רוב החייבים שהם מחכים הרבה זמן וכתוצאה מכך החובות מתרבים והפתרון מסתבך.

תעצרו את זה כשזה קטן!!! עדיין יש מה לעשות. מכל חוב בכל סכום אפשר לצאת, מאלפים בודדים ועד למיליונים.


עו"ד יוסף שמחון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות