כנופיית פורצים נעצרה באזור השפלה

פעילות משטרתית הובילה לחשיפת מספר חשודים, תושבי כפר קאסם וקלקיליה, שפעלו באזור יבנה ומושבי עשרת ופרצו לבתים רבים באזור. מעצרם הוארך בבית המשפט
דניאל בן חמו |
חלק מהציוד שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

פעילות משטרתית הובילה לחשיפת כנופיית פורצים, תושבי כפר קאסם וקלקיליה שפעלה באזור יבנה ומושבי עשרת ופרצה לבתים רבים באזור. מעצרם של החשודים הוארך במספר ימים בבית המשפט.

במשטרת ישראל התקבלו בשבועות האחרונים תלונות על פריצות לבתים בעיר יבנה וסביבותיה. תחנת יבנה במרחב שפלה פתחה בחקירה סמויה מורכבת שכללה עבודת מודיעין והערכה נרחבת במטרה להגיע לזהות המבצעים.

במסגרת הניתוח עלה חשד כי מדובר בחולייה המורכבת מתושבי כפר קאסם וקלקיליה שאחראית להתפרצויות רבות לבתי מגורים באיזורים רבים ברחבי הארץ.

השלל שנתפס אצל החשודים. צילום: דוברות המשטרה

מסוקים הוקפצו

שוטרי תחנת יבנה בשת"פ יס"מ שפלה, לוחמי מג"ב שפלה בסיוע מסוקי היחידה האווירית, נערכו במהלך הימים האחרונים לפעילות סביב השעון כנגד החוליה עד שבמהלך סוף השבוע אותרו החשודים בעת ביצוע התפרצויות בגזרת גן יבנה. עם גילויים ניסו חברי החוליה לברוח אך נתפסו ע"י השוטרים בסמוך לפרדסים באזור. חברי חוליה נוספים אשר היו במעקב צמוד נתפסו גם הם לאחר שניסו להימלט עם הרכב המוביל.

בסופו של דבר, נעצרו 4 חשודים – 3 תושבי שטחים ותושב כפר קאסם כשברשותם נתפסו תכשיטים החשודים כגנובים, סכומי כסף גדולים במזומן, מכשירי סלולאר "מבצעיים" וכן הרכב עימו הגיעו לביצוע ההתפרצויות ולבריחה. מעצרם של ארבעת החשודים הוארך בבית המשפט עד יום שלישי.

בני זוג חגגו בחתונה – הפורצים “חגגו” על רכבם

בשבוע שעבר פורסם כי שני חשודים בני 25 ממזרח ירושלים, נתפסו לאחר שפרצו לרכב של חתן וכלה בזמן חופתם. הודות לערנות אזרח שדיווח על מעשיהם, השוטרים עצרו את השניים בתום מרדף רגלי ומעצרם הוארך עד מחר (יום ד’).

שלשום הוזעקה המשטרה לאולם אירועים במרכז העיר ירושלים, בעקבות דיווחו של אזרח שהבחין בחשודים פורצים לרכב. השוטרים שהגיעו למקום, איתרו את השניים שהחלו נמלטים תוך שמשליכים חפצים מידיהם ואת הכיסוי שעטו על פניהם. בין היתר ניסה אחד החשודים להתנגד למעצרו עד שהושלם ההליך והוא נאזק.

נעצרו בקרבת מקום

צוות שוטרים נוסף דלק אחר החשוד השני שנמלט והוא אותר על ידם ברחוב סמוך ונעצר גם כן. בסריקה בנתיב בריחת החשודים אותר בעל הרכב בעת שאסף את התפילין השייכים לו לאחר שהושלכו על ידי אחד החשודים בעת בריחתו. כמו כן, בחיפוש ברשות החשודים נתפס רכוש נוסף החשוד כגנוב מאירוע התפרצות נוסף.

החשודים שנעצרו, כאמור תושבי מזרח ירושלים כבני 25, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלאו והובאו לדיון בעניינם לבית משפט השלום בירושלים, שם מעצרם הוארך עד יום רביעי, לטובת המשך החקירה.

________________________________________________________

עו”ד שירן כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות