בגלל ריב על התור: אב ובנו בן ה-16 היכו נהג בתחנת דלק

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד השניים, תושבי בת ים, על כי היו מעורבים בתקיפה חמורה של אדם אחר בעקבות ויכוח שהתלהט
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

התביעה המשטרתית הגישה הבוקר (יום ד') לבית משפט השלום בתל אביב, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד אב ובנו מבת ים, בחשד שתקפו נהג בתחנת דלק וגרמו לו לחבלות חמורות, על רקע תור לעמדת ניפוח אוויר.

שוטרי תחנת יפו פתחו השבוע בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לתקיפה של נהג רכב בתחנת דלק ביפו, ע"י שני אלמונים שנמלטו מהמקום, כשהרקע עפ"י החשד ויכוח על התור לעמדת ניפוח האוויר בגלגלי הרכב.

מצלמות האבטחה תיעדו

שוטרי מחלק הנוער של תחנת יפו אספו ממצאים מהזירה ועם התקדמות החקירה חשפו את זהות החשודים בביצוע המעשים – תושבי בת ים, אב בשנות ה-50 לחייו ובנו הקטין.

המשטרה עצרה בהתאם להתפתחות החקירה את האב החשוד ובהמשך את בנו בן ה-16 בחשד למעורבותם בתקיפה החמורה ומעצרם הוארך ע"י בית המשפט. בהתאם לממצאי החקירה, הגישה הבוקר יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום בבימ"ש כנגד השניים.

שוטר נאשם: “היכה חשוד אזוק בזמן חיפוש על גופו”

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום, נגד גיל זקן, בן 31, שוטר בימ”ר ירושלים בגין תקיפת סתם זאת לאחר שבמהלך מבצע שומר החומות בעט בחוזקה בחשוד ערבי, בעת שהיה אזוק ובזמן שחבריו ערכו עליו חיפוש וטען כי החשוד התכוון להוציא כלי תקיפה. להגנתו טען השוטר כי חשש שהחשוד מתכוון לשלוף נשק נגדו ועל כן בעט בו.

על פי כתב האישום, במהלך המהומות ברחבי הארץ בזמן מבצע שומר החומות, בעת שהיה הנאשם במשמרת התקבל דיווח על שני בני מיעוטים האוחזים בגרזנים ומתכננים לפגוע ביהודים. בעקבות הדיווח נשלח הנאשם לחיפוש אחר החשודים בחניון הלל בירושלים. הנאשם נכנס לחניון יחד עם כוחות משטרה נוספים, הבחין במתלוננים מתחבאים והודיע להם על מעצרם. בשלב המעצר, התפתח עימות פיזי בין המתלוננים לשוטרים שבסופו השתלטו השוטרים על המתלוננים ואזקו אותם.

בעיטה בלי סיבה

לאחר שא.ק נכבל בידיו, אחז בו אחד השוטרים והוביל אותו לכיוון ספה שהייתה במקום, שם כופף אותו באופן שהיה שעון על משענת הספה כשראשו כלפי מטה, למושב הספה, והשוטר עמד מאחוריו. על גופו של הערבי בוצע חיפוש על ידי מספר שוטרים. בשלב זה, בעוד הערבי הוחזק על ידי השוטר כבול בידיו וכפוף כלפי מטה על הספה, התקרב השוטר זקן אליו וללא כל סיבה בעט בו בחוזקה באמצעות רגל ימין באמת ידו השמאלית ולאחר מכן, התרחק הנאשם מממנו.

השוטרים ערכו חיפוש על אחד המתלוננים כאשר הוא שעון על משענת ספה וראשו מטה. בשלב הזה, בעודו מוחזק על ידי שוטר, התקרב הנאשם אל המתלונן ובעט בו בחוזקה בידו. לאחר מכן רשם הנאשם דוח פעולה ובו ציין כי בעט במתלונן מאחר שהבחין בתנועה מהירה של ידו וחשש כי הוא מתכוון להוציא כלי תקיפה וזאת למרות שלא בוצעה תנועה שכזו.

________________________________________________________

עו”ד פלילי רוני ברוש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות