בזמן שהאב העמיס קניות מהשוק – שומר החניון ביצע עבירות מין בבתו

עמאד אבו סנינה, 62, מירושלם, שעבד כשומר בחניון הסמוך לשוק מחנה יהודה, נאשם בביהמ"ש בעיר כי הפר צו פיקוח וביצע מעשים מגונים בילדה בת 10
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד עמאד אבו סנינה, בן 62 מירושלים, בגין מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים שלא בהסכמתה החופשית והפרת צו פיקוח, זאת לאחר שביצע עבירות מין בילדה בת 10.

על פי כתב האישום, בין הנאשם ומשפחת הילדה קיימת הכרות על רקע חנייתם בסמוך לאתר הבנייה בו הוא עובד, הסמוך לשוק מחנה יהודה. הנאשם נהג להשגיח על כלי הרכב החונים בסמוך לאתר הבנייה וכך גם על רכבם של בני משפחתה של הקטינה.

האירוע התרחש לפני כשבועיים, כאשר חזרו בני המשפחה לרכבם מקניות בשוק, הביאה הקטינה ואחיה לנאשם עוגה וממתקים אשר קנו עבורו. בזמן שהנאשם ביקש מהקטינה ומאחיה לחכות עימו עד שאביהם יסיים את העמסת הקניות, הוא התקרב לקטינה, נצמד אליה וליטף את ישבנה.

הפר צו פיקוח

בהמשך, כך מפורט בכתב האישום, הנאשם הכניס את ידו בין רגליה, נגע באיבר מינה וניסה להוריד את מכנסיה. כעבור זמן מה, בו הוא המשיך במעשיו המתוארים, חזרה הקטינה ואחיה לרכב והתיישבה במושב הקדמי. הנאשם הגיע ונעמד בסמוך אליה, הפשיל את מכנסיו וחשף בפניה את איבר מינו מספר פעמים. בשלב מסוים, הוא נכנס לתוך הרכב והחל ללטף אותה והיא הדפה אותו מעליה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב בין היתר כי: "העבירה החמורה שביצע לכאורה המשיב כלפי קטינה, באור יום ובסמוך למקום הימצאו של אביה, ובשעה שהמשיב נמצא תחת פיקוח – לפי חוק ההגנה על הציבור מפני עברייני מין – מזה שנים רבות, כמו גם עברו הפלילי של המשיב, מבססים את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

אישום: אנס בת 5 בדירתו, בת זוגו תפסה אותו “על חם”

אתמול (יום ג') הגישה פרקליטות מחוז ירושלים, לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד נתנאל אורקיזה, בן 32 מנוקדים, בגין עבירות של אינוס קטינה שטרם מלאו לה 14 ללא הסכמתה ומעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 16 ללא הסכמתה. זאת לאחר שאנס ילדה כבת 5 בביתו. הפרקליטות ביקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, לפני עשרה ימים, בשעות אחר הצהריים, נכנסה הילדה בת ה-5 לבית הנאשם על מנת לשתות מים. הנאשם אשר שהה שם באותו הזמן קרא לה לבוא לחדר השינה, הושיב אותה על המיטה ושיחק איתה. לאחר שנשפך על בגדיה כוס יין שהוא הורה לה לשתות, הוא קרא לה לבוא אחריו לחדר השירותים, שם הסיר את הטייץ שלבשה ואת תחתוניה ופשט את כל בגדיו.

הנאשם הושיב את הקטינה על האסלה, ביצע בה מעשה מיני ובהמשך הוביל אותה לחדר השינה שם אנס אותה. הוא המשיך במעשיו אף שהילדה בכתה.

הנאשם חדל ממעשיו רק כשזוגתו נכנסה לחדר השינה ומצאה אותו ערום מעל מיטתם ואת הקטינה כשתחתוניה מופשלים והיא בוכה ומבוהלת.

_______________________________________________________

עו”ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות