גל גניבות נגררים בדרום

במהלך החקירה עלה בידי החוקרים לקשור את שני החשודים, תושבי הפזורה הבדואית בנגב בני 24, ל 5 מקרים בחודש האחרון בהם על פי החשד איתרו נגררים שחנו ברחוב, חתכו את המנעול, חיברו לרכבם וגנבו אותם.
רונן חן |
גניבת נגררים

במשטרה ובציבור הרחב כבר מכירים את תופעות עבירות הרכוש וההעדפות של העבריינים לגנוב: כלי רכב, אופניים חשמליים ואף כלי רכב דו גלגלים.

אבל בימים האחרונים נדרשו בלשי וחוקרי משטרת מרחב נגב להתמודד עם צמד גנבים מה סורה הבדואית שפיתחו סטארטפ בתחום פשיעת הרכוש השניים תושבי הפזורה הבדואית בדרום נעצרו בחשד כי ביצעו סדרת גניבות נגררים.במשטרה נפתחה חקירה בחשד לגניבת עגלת נגרר בבאר שבע.עם התפתחות החקירה עלה חשד למעורבות החשודים במקרים דומים נוספים בעיר.

בפעילות משטרתית ארבו בלשי המשטרה לחשודים כאשר הבלדים מתמקמים ליד עגלות נגרר שלנו במספר מקומות בבאר שבע בשלב מסויים הבחינו בשניים שעל פי החשד גנבו נגרר נוסף מהעיר. הם נעצרו בשבוע שעבר בשעת מעשה.מבדיקת רכבם על ידי השוטרים עלה חשד כי גם זוייף מספר לוחית הרישוי וזאת על פי החשד על מנת להמלט מהשוטרים .

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום יוגש בידי חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום בעבירות של גנבה

 width=
הנגרר הגנוב

תמונה- דוברות המשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות