אישום: ניסה לאנוס דיירת בדיור המוגן בת"א

עמרם קריספיל, 42 מחולון נאשם כי פרץ לבניין מגורים של דיור מוגן בשכונת יד אליהו בת"א, תקף את אחד אחת הדיירות, 82, וניסה לאנוס אותה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה evanto

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד עמרם קריספיל, בן 42, בגין ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות (גרימת חבלה גופנית) הסגת גבול זאת לאחר שנכס לדיור מוגן בשכונת יד אליהו בתל אביב, וניסה לאנוס את אחת מדיירות המקום. לצד כתב האישום מבקשת המדינה להאריך את מעצרו של קריספיל עד תום ההליכים נגדו. "עבירות המין והאלימות המיוחסות למשיב, מצביעות על מסוכנותו הרבה לשלום הציבור בכלל ולשלומו של ציבור הנשים בפרט", נכתב בבקשת המעצר. "מעשיו הקשים מקימים נגדו עילת מעצר סטאטוטורית … לאור האלימות שנקט, בהתחשב בפערי הגילאים והכוחות, ולאור החומרה הגלומה במעשיו".

על פי כתב האישום, בתחילת החודש נכנס הנאשם לבניין מגורים במתחם דיור מוגן בת"א, כשאיבר מינו חשוף. בעודו בבניין הבחין הנאשם במתלוננת, בת 82, תולה כביסה סמוך לדירתה.

זעקה לעזרה

אז, כך נטען, אחז הנאשם במתלוננת בחוזקה ודחף אותה פנימה לתוך הדירה, כשכל אותה העת המתלוננת נאבקה בנאשם ומנסה למנוע ממנו להיכנס לדירה ותוך שהיא זועקת לעזרה. בהיותם בדירה, המשיך הנאשם ודחף את המתלוננת בחוזקה לכיוון מיטתה, סובב אותה לעברו והטיחה על המיטה.

המתלוננת אשר ביקשה להדוף מעליה את הנאשם ניסתה לשחרר ידיה מאחיזתו, בעטה בו, ניסתה לנשוך אותו וזעקה לעזרה. בתגובה, חסם הנאשם בחוזקה בכף ידו האחת את פיה של המתלוננת ובידו האחרת המשיך ואחז בזרועותיה. בשלב מסוים הציעה המתלוננת לנאשם כסף על מנת שיחדל ממעשיו. הנאשם השיב בחיוב להצעתה, אולם קם מעליה ומיד נמלט בריצה מהדירה בלא שנטל דבר. כתוצאה ממעשיו של נגרמו למתלוננת חבלות.

"מסוכן לציבור"

לצד כתב האישום מבקשת המדינה להאריך את מעצרו של קריספיל עד תום ההליכים נגדו. בקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב: "עבירות המין והאלימות המיוחסות למשיב, מצביעות על מסוכנותו הרבה לשלום הציבור בכלל ולשלומו של ציבור הנשים בפרט. מעשיו הקשים מקימים נגדו עילת מעצר סטאטוטורית … לאור האלימות שנקט, בהתחשב בפערי הגילאים והכוחות, ולאור החומרה הגלומה במעשיו".

בשבוע שעבר: נתין זר הואשם בניסיון אינוס של אשה בדרום ת”א

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד פילמון מיטיוס, נתין זר, בגין ניסון אינוס בנסיבות מחמירות (איום בנשק קר וגרימת חבלות חמורות), מעשה מגונה בנסיבות מחמירות חבלות חמורות בנסיבות מחמירות, פריצה לדירה בנסיבות מחמירות (נשיאת נשק קר) ועבירת איומים. זאת לאחר שפרץ לדירה בת”א ותקף אישה בשנות ה 50 לחיה.

על פי כתב האישום לפני כשלושה שבועות בשעות הבוקר המוקדמות, פרץ הנאשם לדירתה של המתלוננת כשהוא מצויד בסכין, איים עליה והורה לה לשתוק. המתלוננת שנבהלה מנוכחותו של הנאשם בדירתה ומהאיומים שהפנה כלפיה צעקה, ובתגובה, התקרב אליה, הצמיד סכין לצווארה, הכה אותה באגרופיו בשני צידי פניה, ובעודה הלומה מהמכות שספגה, נטל קומקום והטיחו בחוזקה בפניה.

המתלוננת הצליחה להיחלץ מידיו של הנאשם, דחפה אותו אל מחוץ לדירתה, והזעיקה את כוחות ההצלה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות חמורות.

________________________________________________________

עו”ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות