הצהרת תובע לחשוד בתקיפה מינית של קשישה בת"א

החשוד בניסיון אונס של בת 80 בדיור הציבורי בת"א נתפס בעקבות סוכריה שהותיר בזירת האירוע. כבר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |
"לא רוצה שיקבל עונש חזק". אילוסטרציה shutterstock
תקיפת קשישים. למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה

סוכריה שהותיר אחריו תושב חולון בן 40 החשוד בתקיפה מינית של קשישה כבת 83, במתחם הדיור הציבורי בת"א, הובילה לאיתורו וכעת בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע וחצי עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה וניסיון אונס של קשישה כבת 80 השוהה במתחם דיור ציבורי לקשישים בעיר. עפ"י החשד, אלמוני נכנס למבנה וגרר את הקשישה אל מיטתה, תוך שהוא רוכן מעליה וסותם את פיה בידו, אולם נמלט מהמקום בזכות תושייתה של הקשישה אשר צרחה והצליחה להניס אותו מחדרה.

בתוך כך, שוטרי מרחב יפתח הגיעו לזירה מיד עם קבלת הדיווח והחלו בביצוע פעולות חקירה ואיסוף ראיות מהזירה, לרבות איתור מצלמות אבטחה, נטילת דגימות פורנזיות על ידי חוקרי הזיהוי פלילי ותחקור ראשוני של הקורבן, לצד סריקות נרחבות אחר החשוד בשטח.

כאמור, במהלך הסריקות איתרו השוטרים את החשוד – תושב חולון בשנות ה-40 לחייו ועצרו אותו לחקירה בתחנת השכונות בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, כאשר בהתאם לממצאיה תוגש הבוקר לבימ"ש השלום בת"א הצהרת תובע נגד החשוד בחשד לביצוע עבירות המין, לרבות חשד להפצת מחלה.

כאמור, בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

אישום: ביצע מעשה מגונה בבת 13

אתמול הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד וליד חטיב, בן 57, בגין מעשה מגונה בנסיבות מחמירות של ילדה בת 13 ששיחקה בפארק ביחד עם אחיה בן ה-6. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, שיחקו אח ואחות באזור המזרקה בפארק גוננים בירושלים. הנאשם, אשר שהה בפארק במסגרת עבודתו, הגיע אליהם והחל לשוחח עם הילדה בת ה-13, כעבור מספר שניות הוא נעמד מאחוריה והחל למשש אותה ולחבק אותה למרות בקשתה כי יפסיק ואף שדחפה את ידיו ממנה.

חשב שאין במקום מצלמות

למרות סירובה, הנאשם הגיע מאחורי הילדה, התכופף לעברה מישש את כתפיה ואז הניח את ידיו על חזה של המתלוננת, מעל לבגדיה, והחל למששה. בתגובה לכך, המתלוננת דחפה את ידיו של הנאשם. כעבור שניות ספורות החזיר הנאשם את ידיו ומישש את חזה של המתלוננת מעל לבגדיה.

המתלוננת דחפה את ידיו של הנאשם בשנית. הנאשם התרחק מעט והתיישב על ספסל בקרבת מקום. בהמשך, התרחקו הקטינה ואחיה מאזור המזרקה והנאשם בא בעקבותיהם והוביל את הקטינה חזרה לאזור המזרקה בטענה כי במקום אליו הלכה יש מצלמות.

כאשר חזרו לאזור המזרקה הוא הרים אותה על שפת המזרקה וחיבק אותה. היא קמה ממקומה, התרחקה ממנו והוא עזב את המקום.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וציינה כי קיים חשש סביר כי הנאשם יתחמק מהליכי השפיטה. מחומר הראיות עולה כי המשיב נמנע מלהיכנס לישראל למשך מספר ימים ביודעו כי הוא דרוש חקירה, וכן עולה כי את מעשיו ביצע באזור משום שהוא סבר שאין בו מצלמות.

______________________________________________________________

עו”ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות