מהדורת יום שלישי של אוביטר

האחים שישיבו מעל למיליון שקלים לאחר שרימו את משרד הביטחון, שחקן כדורגל ישלם מס על הפיצוי שקיבל מהקבוצה וחברת הרהיטים שתובעת את הלקוח שלה
מערכת אוביטר |

הערב במהדורה – זוג אחים נאלצים להשיב מעל למיליון שקלים שהוציאו במרמה ממשרד הביטחון, שחקן כדורגל ישלם מס על הפיצוי שקיבל מהקבוצה, גנב המטבעות הדיגיטליים נדון למאסר, משרד ממשלתי שהשתמש בתמונה ללא רשות יפצה צלם, וחברת רהיטים נגד לקוח מאוכזב שהתלונן ברשתות.

לא טיפלו באב הנכה

בית המשפט השלום בתל-אביב חייב זוג אחים, להשיב מעל מיליון שקלים, שהוציאו במרמה ממשרד הביטחון. זאת לאחר שבמשך כחמש שנים, דיווחו באופן כוזב, כי הם מלווים את אביהם הנַכה, שתיים-עשרה שעות ביממה, ובתמורה לכך, קיבלו שכר מצטבר, של יותר ממיליון שקלים, כל אחד.

יש מיסוי על פיצוי

בית המשפט המחוזי בחיפה, קיבל את עמדת פקיד-השומה בעיר, וקבע כי פיצוי, בסך יותר מ-600 אלף שקלים, ששילמה מכבי חיפה לשחקנה לשעבר, רוּבֵּן רַאיוֹס, לאחר סיום העסקתו בשתי עונות בלבד, ייחשב כ
"הכנסת עבודה" ועל כן, הוא חייב במס בישראל.

שוד קריפטו

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גזר עונש תקדימי, של שמונֵה שנות מאסר בפועל, על אַפק זַרַד, אשר הורשע בגניבת שבעים-וחמישה אלף מטבעות דיגיטליים, בהיקף של כ-22 מיליון שקלים.

על פי כתב האישום, זרד ניצל את קשרי החברות שהיו לו עם המתלונן, שעסק בהשקעות במטבעות מבוזרים, וכן את העובדה שהייתה לו גישה לדירתו, כדי לחדור למחשבו האישי ולגנוב את פרטי הארנק הדיגיטלי שלו.

המשרד לפיתוח זכויות

עוד בכותרות היום, שופט בית משפט השלום בתל אביב, עדי הדר, הורה לַמשרד לפיתוח הנגב והגליל, לשלם לַצלם ישראל ברדוגו, תשעה-עשר אלף שקלים. לאחר שתמונה שצילם, פורסמה בעמוד הפייסבוק האישי, של השר לשעבר אריה דרעי.

לפני יותר מעשור, ברדוגו ערך מיזם צילומים בקבר רחל. המשרד החליט לפרסם תמונות משם, ללא ידיעתו ואישורו. בית המשפט קבע כי פרסום התמונה פגע בַּזכות המוסרית והכלכלית, וגרמה לברדוגו עוגמת נפש.

הספה נפרמה, הלקוח הכפיש

לבית המשפט השלום בירושלים, הוגשה תביעת לשון הרע, בסך מאתיים-אלף שקלים, מטעם חברת רהיטים נגד קונה, שלטענתם מכפיש אותם. זאת לאחר שלא הסכימו לתקן ספה שקנה מהם, שהתפרים שלה נפרמו. לטענת החברה הנזק נגרם בשל שימוש לא סביר במוצר. בכתב התביעה ציינה החברה כי הלקוח בחר דרך לא לגיטימית, להתמודד עם תלונותיו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות