מי ירה בראשה של אישה בת ה-37 בבת ים?

במשטרה עדיין לא עצרו חשודים בירי, במהלכו נפצעה אנוש האישה, לעיני בתה בת ה-4, אך מעריכים כי מדובר בטעות בזיהוי וכי ככל הנראה לא הייתה כוונה לפגוע בה
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

במשטרת תל אביב, עדיין לא עצרו חשודים בירי שבוצע בבת ים באישה בת ה-37, לעיני בתה בת ה-4, שמאושפזת במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב. במשטרה מאמינים כי מדובר בטעות בזיהוי וכנראה לא כוון לפגוע בה, אולם גם הירי ככל הנראה לא בוצע מאופנוע אלא ממיקום נייח.

אמש האשה נסעה ברחוב הנביאים בבת ים, כאשר לפתע נשמעו מספר יריות ואחת מהן פגעה בנהגת ההונדאי בראשה. הנהגת איבדה את השליטה על רכבה עלתה על המדרכה ואנשים שחשו לעזרתה הבחינו בילדה בת ה-4 יושבת בוכה בכיסא האחורי של הרכב והוציאו אותה משם כאשר אנשי מד"א שהגיעו החלו לטפל באם.

לעיני הילדה בת ה-4

החובשים של מד"א חגי נתני ויוסף ששון סיפרו: "הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים. ילדה כבת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיעה למקום ולקחה אותה".

למקום האירוע הגיעה חמותה של האשה, שלקחה את הילדה בת ה-4, שנראתה נסערת מכל האירוע וכוחות משטרה רבים החלו לזרום למקום ופתחו בסריקות אחר היורה ובמקביל החלו לחפש אחר מצלמות אבטחה שאולי יוכלו להוסיף פרטים על היורה.

האישה עצמה ללא כל עבר פלילי, בתחילה מצבה היה בינוני, אלם עם הגעתה לבית החולים וולפסון ובדיקת סי טי שנעשתה לה, הוברר כי הכדור פגע בראשה ומצבה התדרדר והיא הועברה לבית החולים איכילוב ואושפזה במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. משם נמסר: "לחדר הטראומה הגיעה אישה בת 30 לאחר שנפצעה בראשה מירי כדור. היא מורדמת ומונשמת במצב קשה. היא נכנסה לבדיקת CT ראש לבירור מצבה והמשך טיפול".

שלושה בנים חשודים ברצח אימם בכפר זרזיר

אתמול (יום ב') הותר לפרסום כי במהלך פעילות חקירה מהירה ומקצועית של היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון הביאה לגילוי מקרה רצח של אשה בת 46, תושבת נוף הגליל אשר על פי החשד שלושת בניה (20,28,23) תושבי כפר זרזיר רצחו אותה והסתירו את הגופה באזור הירדן ההררי. זהו הרצח ה-10 השנה של אישה מהחברה הערבית.

נתניה: גבר בעל רקע של עבירות מין נרצח בדירתו

במקרה רצח נוסף, גבר בן 42, בעל רקע של עבירות מין בבני נוער, נמצא הלילה (יום ב') ללא רוח חיים כשעליו סימני דקירה בדירה בנתניה. במשטרה בודקים האם מדובר במפגש מיני שהסתבך או על רקע עברו של הגבר. את הגופה מצאו נער ונערה שהגיעו לדירתו.

_________________________________________________________________

עו"ד עמרי בן נתן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות