הותר לפרסום: שלושה בנים חשודים ברצח אימם בכפר זרזיר

הרצח ה-10 השנה של אישה מהמגזר הערבי: לפי החשד ילדיה של האם, 46, רצחו אותה והסתירו את גופתה באזור הירדן ההררי
נעמה כהן |
אמבולנס זירת רצח
צילום ארכיון: מד"א

הותר לפרסום: פעילות חקירה מהירה ומקצועית של היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון הביאה לגילוי מקרה רצח של אשה בת 46, תושבת נוף הגליל אשר על פי החשד שלושת בניה (20,28,23) תושבי כפר זרזיר רצחו אותה והסתירו את הגופה באזור הירדן ההררי. זהו הרצח ה-10 השנה של אישה מהחברה הערבית.

בשעות הבוקר המאוחרות של יום שישי האחרון, רכב פרטי באזור הירדן פרץ מחסום משטרתי ועלה חשד כי היה מעורב בארוע פלילי. מיד עם קבלת הארוע כוחות משטרה רבים פתחו בסריקות לאיתור הרכב, והיחידה המרכזית החלה בפעולות חקירה לאיתור זהות הנוסעים ברכב. תוך כדי החקירה עלה חשד כי העדרות של אישה בת 46 מבית זרזיר שמתגוררת בנוף הגליל קשורה למקרה, ושמו של אחד מבניה של הנעדרת עלה כחשוד בהעדרותה ובפריצת המחסום.

מרדף משטרתי

לאחר חקירה אינטנסיבית בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים התגבר החשד כי האישה נרצחה. בלשי היחידה המרכזית ניסו להתחקות אחר החשוד שירד למחתרת ונעלם למשך שעות, זאת במקביל לחיפושים אחר הנעדרת.

ביום שישי אחר הצהריים, החשוד ניסה לפרץ מחסום משטרתי יזום שנפרש בעקבות החקירה. כוחות משטרה דלקו אחריו והוא נעצר לאחר מרדף רגלי סמוך לנהלל. במסגרת החקירה נעצרו שלושת בניה של המנוחה ועוד קרוב משפחה החשוד בסיוע לרצח אשר מעצרו הוארך בבית המשפט עד ליום חמישי הקרוב.

שוטרים רבים בליווי מסוק, כלבנים, פרשים ויח׳ הגששים של משטרת ישראל המשיכו בביצוע סריקות לאיתור הנעדרת ולאחר 26 שעות של חיפושים נמצאה גופתה של האישה בשטח באזור הירדן ההררי. בשלב זה החקירה בעיצומה, מעצרם של שלושת האחים הוארך בבית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה עד ליום שני הבא וצו איסור פרסום הוטל על כל פרט מפרטי החקירה.

נתניה: גבר בעל רקע של עבירות מין נרצח בדירתו

גבר בן 42, בעל רקע של עבירות מין בבני נוער, נמצא הלילה (יום ב') ללא רוח חיים כשעליו סימני דקירה בדירה בנתניה. במשטרה בודקים האם מדובר במפגש מיני שהסתבך או על רקע עברו של הגבר. את הגופה מצאו נער ונערה שהגיעו לדירתו.

סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התקבל דיווח במד"א ובמשטרה מנער ונערה שהגיעו לביתו של הגבר שמצאו אותו מוטל על המיטה ועם דקירות על גופו. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הגבר. פראמדיק מד"א יקי חג'ג' סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את גבר שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

השוטרים סגרו את הזירה והחלו בחקירת המקרה ולמקום זומנה מעבדה פלילית ניידת על מנת לאסוף ראיות מהדירה וחוקרים תחקרו את השכנים שלא שמעו דבר. מחקירה ראשונית עלה שלנרצח שנתן שירותי מין לגברים, היה רקע של עבירות מין בבני נוער ובמקביל השוטרים בודקים האם הנער והנערה שמצאו את גופתו הגיעו על מנת לקנות ממנו סמים.

_________________________________________________________________

עו"ד שפיק דרבאשי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות