נתניה: גבר בעל רקע של עבירות מין נרצח בדירתו

נער ונערה שהגיעו לביתו של הגבר מצאו אותו מוטל על המיטה וסימני דקירה על גופו, צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. חקירה נפתחה במשטרה
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

גבר בן 42, בעל רקע של עבירות מין בבני נוער, נמצא הלילה (יום ב') ללא רוח חיים כשעליו סימני דקירה בדירה בנתניה. במשטרה בודקים האם מדובר במפגש מיני שהסתבך או על רקע עברו של הגבר. את הגופה מצאו נער ונערה שהגיעו לדירתו.

סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התקבל דיווח במד"א ובמשטרה מנער ונערה שהגיעו לביתו של הגבר שמצאו אותו מוטל על המיטה ועם דקירות על גופו. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הגבר. פראמדיק מד"א יקי חג'ג' סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את גבר שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

השוטרים סגרו את הזירה והחלו בחקירת המקרה ולמקום זומנה מעבדה פלילית ניידת על מנת לאסוף ראיות מהדירה וחוקרים תחקרו את השכנים שלא שמעו דבר. מחקירה ראשונית עלה שלנרצח שנתן שירותי מין לגברים, היה רקע של עבירות מין בבני נוער ובמקביל השוטרים בודקים האם הנער והנערה שמצאו את גופתו הגיעו על מנת לקנות ממנו סמים.

בזמן שישן: בן נאשם ברצח אביו

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב פתח תקווה, פבל נטחין, בן 47, בגין רצח בכוונה בנסיבות מחמירות לאחר שרצח את אביו בדקירות סכין בביתו.

ע"פ כתב האישום, הנאשם שהה בדירת הוריו, כאשר אביו שכוב על מיטתו בחדר השינה ואילו אימו יושבת בסלון הבית. הנאשם ניגש למטבח, ונטל שתי סכיני אוכל אותן הטמין במכנסיו, והלך לכיוון חדר השינה שם שהה אביו. כשהגיע לחדר השינה, שלף הנאשם את הסכינים ודקר את אביו בעוצמה מספר פעמים בכוונה לגרום למותו. בשלב זה החל אביו של הנאשם לצעוק כי הנאשם רוצח אותו, התרומם מהמיטה ואחז בנאשם.

למשמע צעקותיו של האב, נכנסה האם לחדר השינה, שלפה מידו של הנאשם את הסכין והשליכה אותה דרך חלון חדר השינה. האם הזמינה אמבולנס לבקשתו של האב, כאשר בינתיים השתחרר הנאשם מאחיזתו של אביו והלך לכיוון סלון הבית. אביו הפצוע הלך בעקבותיו, עד שהתמוטט ונפל ארצה. בעקבות מעשיו של הנאשם, נקבע מותו של אביו על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו לדירה.

רצח בכוונה תחילה

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי לנטחין מיוחס ביצוע עבירת רצח בכוונה, לאחר תיכנון ושקילה. "המשיב", נכתב בבקשת המעצר, "תיכנן את הרצח מבעוד מועד והצטייד לשם כך בשתי סכיני מטבח, תוך שהוא מסליק אותן עד לביצוע הרצח וזאת בכדי שלא יתגלו כוונותיו".

"המשיב רצח בכוונה את אביו, על לא עוול בכפו, תוך שהוא דוקר אותו מספר פעמים בחלקי גופו השונים, לרבות בחזהו, באמצעות שתי סכינים, עקב עוצמת הדקירות הרבה, נשברה להב אחת הסכינים ונותרה בחזהו של המנוח. ברי כי אין צורך להכביר במילים באשר למסוכנות הנשקפת ממי שמואשם בביצוע אירוע מעין זה", נכתב בבקשה למעצר.

__________________________________________________________

עורך דין שאול דבח

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות