פותחים שבוע עם המהדורה שמסכמת את יום ראשון

כלי נשק ואמל"ח נתפסו במבצע משטרתי בדרום; קטטה במלון הרברט סמואל בירושלים; בנק מזרחי סירב לתת קביעות לעובדת בגלל ילדיה והמשנה לראש המל"ל לשעבר יעמוד לדין בכפוף לשימוע
מערכת אוביטר |

הערב במהדורת חדשות אוביטר: כלי נשק ואמל"ח נתפסו במבצע משטרתי בדרום; קטטה במלון הרברט סמואל בירושלים; בנק מזרחי סירב לתת קביעות לעובדת בגלל ילדיה; המשנה לראש המל"ל יעמוד לדין בכפוף לשימוע ועוד כותרות.

מגבירים אכיפה

פותחים בפלילים. המשטרה עצרה במהלך סוף השבוע האחרון, שישה תושבי תל-שבע, שחשודים במעורבות בירי. במהלך הפעילות המשטרתית נתפסו רובי סער, אקדחים ותחמושת רבה. אחד המעורבים נפצע קל.

קטטת הכיסאות במלון

לבית המשפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד ארבעה בני אדם, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בגין תקיפה וחבלה של עובדים במלון בו שהו.

על פי כתב האישום, החבורה החלה מגדפת ותוקפת את עובדי המטבח בבית המלון "הרברט סמואל״ לאחר שהעובדים אמרו להם, כי חדר האוכל עתיד להיסגר.

אמא או בנקאית?

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, הורה בצו, על השַבַתַה לַעבודה של עובדת בבנק המזרחי, לאחר שטענה כי פוטרה על רקע פגיעה לכאורה בשוויון, בעקבות היותה אמא. הבנק פיטר אותה עם ההסבר כי בביתה של האם
"לא חל שוויון בנטל גידול הילדים".

השופט, כאמור, הורה לַבּנק להשיבה לעבודתה, עד להחלטה בהליך העיקרי, ובין היתר ציין כי בתקופת הקורונה, גדל העומס על הורים עובדים, והרגישות המשפטית צריכה להתחדד לאור זאת.

בר יוסף ממשיך להסתבך

פרקליטות מיסוי וְכַלכלה, הודיעה לתא"ל במילואים אבריאל בר יוסף, המשנֵה לראש המטה לביטַחון לאומי לשעבר, כי נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע, בגין עבירות של מרמה והפרת אמונים.

זאת, במסגרת פרשה, שעניינה קבלת טובות הנאה, בהיקף של מאות אלפי אירו, מאיש עסקים גרמני, בעת כהונתו של בר יוסף במל"ל.

גבריות רעילה

לבית המשפט המחוזי-מרכז, הוגש כתב אישום נגד שי חרוש, בגין הצתה. זאת לאחר שהעלה באש את דירת מגוריה של בת זוגו, בשל העובדה שהחליטה להיפרד ממנו.

בְּבַקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נכתב כי "מדובר בהצתה בבניין מגורים, בשעה שבה אנשים מצויים בביתם וישנים. מה שמגביר את המסוכנות והחשש לפגיעה בחיי אדם". לשון הבקשה.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות