יובל שם טוב מבקש סליחה מהילדים, מההורים ומהקהל.

היום נערך דיון בטיעונים לעונש של יובל שם טוב, יובל המבולבל, בבית משפט המחוזי בתל אביב
נעמה כהן |
יובל המבולבל

כזכור שם טוב הודה באחזקת סם לשימוש עצמי והורשע בשש עבירות סמים התובעת ביקשה עונש על עבירות של שימוש בסמים קשים עד שישה חודשי מאסר שירוצו בעבירות שירות, קנס, פסילת רישיון נהיגה בפועל. התובעת טענה שהעונש הזה לא יפגע במשלוח ידו של שם טוב והוא יוכל להמשיך בעבודתו כרגיל, גם אם הוא יצא למסע הופעות בארצות הברית כפי שהוא מתכנן לעשות.

שירות המבחן העביר לשופט תסקיר חיובי לגבי שם טוב ובו כתב בין היתר בתסקיר כי מדובר באדם ללא עבר פלילי בראשית הדרך הטיפולית וכן המליץ על הימנעות מהרשעה פלילית. סנגורו עו״ד ירון ברזילי טען כי נגרם לשם טוב ולמשפחתו נזק רב. עבר משבר אישי ורגשי שהוביל אותו לשימוש בקוקאין והשימוש פסק לפני שנה וחצי.

כשהוא בוכה אמר שם טוב ״אני רק רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה מההורים שלי. אני מבקש סליחה מהאישה שלי.
אני רוצה לבקש סליחה מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה בשבילו דוגמא. אני לוקח אחריות מלאה על כל מה שעשיתי״ השופט שמואל מלמד אמור לגזור את עונשו של יובל המבולבל בדיון הבא.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות