הפרקליטות תגיש היום כתב אישום נגד תושב גן יבנה בן 25 שדקר למוות את אביו ופצע את אימו

המשטרה הודיעה כי הסתיימה חקירת אירוע אלימות קשה בה דקר הצעיר את הוריו וגרם למותו של אב המשפחה
יעל חן |

האב בן 58 ורעייתו 56 נפגעו לאחר שבנם החשוד תקף את השניים באמצעות סכין בשעת לילה מאוחרת. לוחם משמר הגבול שמתגורר בסמוך לבית המשפחה ושמע צעקות מדירתם, רץ למקום השתלט על החשוד במעשה ועצר אותו עד הגעת כוחות המשטרה דקות ספורות לאחר מכן. בתום מספר שבועות בהן עמלו חוקרי המשטרה, התגבשה תשתית והיום צפויה פרקליטות מרכז להגיש נגד הצעיר כתב אישום חמור.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד,  הנאשם התגורר בבית בגן יבנה עם אביו, אימו ואחת מאחיותיו. ב- 26.9.19 בשעה 03:00 בערך, גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותו של אביו, וזאת לאחר תכנון והליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה להמית. לשם כך, נכנס הנאשם אל חדר השינה של הוריו כשהוא עם סכין. בעוד אביו ישן במיטתו, הנאשם החל לדקור אותו בגבו. האב אשר התרומם ממיטתו ניסה להדוף אותו ולהתגונן מפניו באמצעות ידיו. למשמע זעקות האב, הגיעה אם הנאשם לפרוזדור חדר השינה וניסתה להרחיק את הנאשם מהאב. בתגובה, דקר אותה הנאשם באמצעות הסכין בפלג גופה העליון, בחזה ובראש, באומרו: "זה מה שהשם רוצה".

למרות מצבו המתואר לעיל, ניסה האב להיאבק בנאשם ולהרחיקו מהאם ועלה בידו להשמיט את הסכין מידי הנאשם, ואילו אחותו של הנאשם שהתעוררה משנתה ניסתה אף היא להפריד בין האב לבין הנאשם. בהמשך, בעוד הוריו פצועים באופן קשה, גרר הנאשם את האב במדרגות עד המטבח בעוד האב ממשיך להיאבק בו, נטל סכין נוספת והמשיך לדקור באמצעותה את האב בצווארו באומרו לו :"אתה אפס", עד שלבסוף התמוטט האב על הארץ.

בסביבות השעה 03:30 התקבלה קריאה במשטרה בה נמסר להגיע בדחיפות לכתובת ביישוב גן יבנה. במקביל לכך, שוטר מג"ב המתגורר בסמוך שמע אף הוא צעקות מדירת המשפחה וניגש כאמור אף הוא לברר את פשר העניין. בהגעת כוחות המשטרה, הבחינו השוטרים באדם מוטל כשהוא דקור בחלקי גופו ואשה נוספת פצועה אף היא במצב קשה. כוחות רפואה שהוזעקו גם הם למקום נאלצו לקבוע את מותו של הגבר ופינו את אם המשפחה להמשך טיפול רפואי בביה"ח. מחקירה ראשונית עלה כי בן המשפחה דקר את הוריו בשעת לילה בעת שהוריו ישנו בחדרם, ובהמשך לכך המשיך את מעשיו גם בעת ניסיונותיהם להימלט מפניו לקומת הכניסה.

כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו לאב פצעי דקירה שגרמו למותו ונגרמו לאם פצעי דקירה שגרמו לפינויה במצב קשה לקבלת טיפול בבית החולים במחלקת טיפול נמרץ.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה במשטרה שם קשר עצמו למיוחס לו ועוד עלה כי וויכוח על מכשיר הפלאפון שנלקח על ידי אביו ככל הנראה היווה זרז למעשיו של הבן החשוד כלפי הוריו. עוד טען החשוד בחקירתו כי המעשה לא היה בשליטתו, ובמהלך ימי מעצרו שהוארכו בבית המשפט מעת לעת, נבדק הצעיר על ידי פסיכיאטר שקבע כי הוא כשיר למעצר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות