משטרת תל אביב חשפה רשת גדולה של סחר בנשים למטרת זנות שפעלה בגוש דן

על פי החשד, החשודים פעלו באופן שיטתי ומתוחכם , תוך ניצול ופגיעה בקורבנות, ובכלל זה מעשי אינוס ותקיפה כשבראש הרשת עמד תושב גבעתיים בן 41 ולצידו , פעלו חשודים נוספים , בכללם אשתו, כשלכל אחד מהם תפקיד ותחום אחריות מוגדר.
נעמה כהן |
רשת סחר בנשים

בתום חקירה סמויה של ימ״ר תל אביב נעצרו הלילה 15 חשודים , אשר הפעילו במשך תקופה ארוכה רשת מסועפת, שעוסקת בהבאת נשים לארץ לצורך סחר בבני אדם, הבאה לעיסוק בזנות, סרסרות בזנות על ידי העסקת נשים במתן שירותי מין בבית הלקוח או בבתי מלון וכל זאת, תוך ביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים המוערכים במיליוני שקלים ועבירות נוספות על פי פקודת המיסים.

מבין החשודים, נעצר מתווך דירות אשר פעל כדי לספק לרשת דירות בהן יעבדו הנשים , נעצרו חשודים אשר שימשו כ״סדרני עבודה״ וכן נעצרו חשודים שהיו אמונים על פרסום השירותים בפלטפורמות שונות .
עוד נעצר גבר שסיפק סמים למעורבים וכן נעצרו 5 גברים אשר שימשו כנהגים, שהעניקו שירותי הסעה לבנות וללקוחות.

בין העצורים גבר כבן 36 מג׳לג׳וליה אשר על פי החשד, חבר למעורבים אחרים , שנעצרו אף הם הלילה וביחד, והם חשודים בכך שביחד, חטפו את אחד מחברי הרשת וכן סחטו מאות אלפי שקלים מראש הרשת תוך הפניית איומים ומעשי אלימות כלפיו וכלפי אנשיו .

מדובר בחקירה משולבת, שעברה הלילה לשלב הגלוי והתקיימה בשילוב זרועות עם רשות המיסים .

הלילה לאחר המעבר לשלב החקירה הגלויה, יצאו כוחות משטרה משולבים בהם לוחמי יסמ בלשים וחוקרים של ימר תל אביב לאיתור המעורבים ולמעצר החשודים.
כלל הנשים שהיו קורבנות של הרשת הועברו לדירות מבטחים תחת שמירה של בלשי ימר תל אביב , הבנות תהינה בדירות המסתור ותוענק להם הגנה למשך תקופה ארוכה.
כלל המעורבים נעצרו לחקירה והיום בשעות הצהריים יובאו לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם

 

 width=
עו"ד רלי אבישר רווה

עו"ד רלי אבישר רווה המייצגת את החשוד המרכזי מסרה "מרשי מכחיש כל קשר לחשדות המיוחסים לו. החקירה הגלויה בראשיתה ומרשי סמוך ובטוח שכאשר הדברים יתבהרו, תשמט הקרקע תחת הטענה שהוא העומד בראש רשת לסחר בנשים בכלל ולמטרות זנות בפרט"

 width=
עורך הדין בועז קניג

עו"ד בועז קניג המייצג גם הוא בתיק מסר "מרשי כופר במיוחס לו. נעצר ומשתף פעולה, אך שולל כל קשר לבין סחר בנשים. בית המשפט האריך את מעצרו כדי שניתן יהיה לשמוע את גרסתו ולעבדה אל מול המסד הראייתי הקיים. כולי תקווה שהוא ישוחרר בהקדם."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות