שדד עשרות קופסאות סיגריות צולם ונעצר

החשד: גבר בן 35 מטירה שדד חנות בתחנת דלק בעיר. החשוד אותר כבר למחרת היום ונעצר ומחר בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום
יעל חן |
שודד ביש מזל

בתיעוד מצלמות האבטחה אשר סיעו לשוטרים לזהות ולאתר את החשוד בצילום נראה החשוד בשוד כשהוא חמוש בסכין מאלץ את המוכר למלא שקית עם פדיון הקופה וכן בחפיסות סיגריות.

ביום שני שעבר לפנות בוקר התקבל במשטרת מרחב שרון דיווח על שוד בתחנת דלק בטירה. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי חשוד נכנס לתחנת הדלק כשהוא רעול פנים ואיים על המוכר, בן 18 מהעיר.
עוד התברר מחקירת משטרת קדמה כי החשוד איים על המוכר באמצעות סכין יפנית ודרש ממנו להוציא את הכסף מהמגירה ולתת לו סיגריות. החשוד שדד כסף מזומן בסכום של כ-700 שח ו152 קופסאות סיגריות ומספר מצתים.

החשוד זוהה ואותר כבר למחרת, ביום ונעצר על חדי השוטרים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בפתח תקווה ואתמול הוארך מעצרו ב-4 ימים נוספים. במעמד הדיון הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדו מחר כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות