לא לפספס! מהדורת החדשות של אוביטר מסכמת את היום

מה קורה עם האב מעוניין בחיסון ילדיו והאם מתנגדת? מה אמרה שופטת המחוזי על משרד השיכון? ובאיזו עבירה תודה ח"כ לשעבר חנין זועבי?
מערכת אוביטר |

הערב במהדורה – בית משפט לענייני משפחה לא קיבל בקשת אב להורות על מתן חיסון נגד קורונה לילדיו הקטינים, בניגוד לעמדת אימם, פסק הדין המותח ביקורת על מצב הדיור הציבורי, במסגרת הסדר טיעון חנין זועבי תודה במרמה ותרצה עבודות שירות וקנס, ראש ארגון הפשיעה מהדרום שנאשם שהשתלט על קרקעות, וחברת התעופה האשימה את מזג אוויר בביטול הטיסה.

חיסונים? הילדים יקבעו

בית משפט לענייני משפחה בירושלים, לא קיבל בקשת אב, להורות על מתן חיסון נגד קורונה לילדיו הקטינים, בניגוד לעמדת אימם.

השופטת קבעה כי הילדים, בני שתיים-עשרה וחצי, וחמש-עשרה, מספיק גדולים להחליט, אם הם רוצים להתחסן או לא.

משבר הדיור הציבורי

בית המשפט המחוזי בתל אביב, פרסם פסק דין, העומד על מצב הדיור הציבורי, והורה לְמשרד השיכון, לשנות מדיניות, בכל הנוגע לְבקשות חריגות, לסיוע בדיור ציבורי. עוד ציין בית המשפט כי
"לא כל מי שנזקק, מקבל סיוע".

חנין זועבי תודה במרמה

עוד בכותרות היום, בהמשך להודעת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, על החלטתו להעמיד לדין את חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי, ובכירים נוספים לשעבר במפלגת בל"ד, הגישה המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, לבית משפט השלום בנצרת, כתב אישום, בגין ניסיון לקבל דבר במרמה, וזיוף בכוונה לקבל דבר.
כתב האישום הוגש, כחלק מהסדר טיעון, במסגרתו יודו הנאשמים, וירצו מאסר בפועל בעבודות שירות ומאסר על תנאי, וישלמו קנס כספי

השתחרר ומואשם שוב

בֵּני שלמה, הנחשב לראש ארגון פשיעה, השתחרר רק לאחרונה מהכלא, במסגרת השחרור המנהלי של שירות בתי הסוהר, וכבר הוא עומד בפני אישום נוסף.

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד שלמה, אשתו חן שלמה, וגילי שאלתיאל, המייחס לכל אחד, לפי חלקו, ביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועוד. כל זאת לשם רכישה במרמה, ודרך אנשי קש, של קרקעות לבניה.

מאחרים ומפצים

נסיים עם רשם בית המשפט השלום בהרצליה, שהורה לחברת אייר אינדיה, לפצות בשמונת-אלפים שקלים בני משפחה, לאחר שהחברה ביטלה טיסה פנימית בהודו בה היו אמורים לטוס. ביטול הטיסה, גרם לאיחורם, לטיסת ההמשך, חזרה לישראל.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות