מסכמים את היום: הכותרות של אוביטר

ביהמ"ש משחרר את רומן זדורוב לביתו, עיריית רעננה דורשת שינוי במתווה ההפגנות ליד בית רה"מ בנט וחייל מאשקלון התחזה לקטינה וסחט גברים

רומן זדורוב ישהה במעצר בית עד סיום משפטו, העירייה דורשת שינוי במתווה ההפגנות ליד בית רה"מ בנט, אם סירבה לבדיקת מי שפיר, והתינוקת נולדה עם מום, בית הדין לעבודה אישר לעובדי "טרה" לשבות, חייל מאשקלון התחזה לקטינה באתרי הכרויות וסחט מגברים מאות אלפי שקלים.

רומן זדורוב משתחרר לביתו

פותחים עם הדרמה לקראת משפטו החוזר של רומן זדורוב, שיעמוד שוב לדין באשמת רצח הילדה תאיר ראדה.
אחרי חמש-עשרה שנים בכלא, הורה הבוקר בית המשפט המחוזי בנצרת, לשחרר את רומן זדורוב מהכלא למעצר בית, באזיק אלקטרוני, למרות התנגדותה הנחרצת של הפרקליטות.

בהחלטתו ציין בית המשפט כי "לא המבקש היה צריך להוכיח כי הוא ראוי לשחרור, אלא היה על המדינה להראות, כי על אף חלוף הזמן, קיימות נסיבות מיוחדות המצדיקות את המשך החזקתו במעצר".

עיריית רעננה רוצה שקט

עיריית רעננה, הגישה בג"ץ, לשינוי מתווה ההפגנות, שמתקיימות בסמוך לביתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט, ובעיר רעננה בכלל. בעירייה טוענים כי ההפגנות "מסבות פגיעה קשה לַתושבים, בכל הגילאים, וכן הפרעה משמעותית לסדר הציבורי".

בְּסקר מדידה שהתקיים בהפגנות, נמצא שהרעש אחרי עשר בלילה, הוא פי שלושת-אלפים מהמותר.

לידה לא בעוולה

בית המשפט המחוזי מרכז, דחה תביעת רשלנות רפואית, נגד קופ"ח כללית ובתי החולים הדסה בירושלים ואיכילוב בתל אביב. התביעה הוגשה על ידי אישה, בטענה שלא מנעו את הולדת ביתה, שנולדה עם מומים.

השופט דחה את הטענה, וחייב את האם בתשלום של מאה-ועשרים אלף שקלים פיצויים, לשלושת הנתבעים, כיוון שהתובעת עצמה סירבה לבדיקת מי שפיר, שהייתה יכולה לגלות את המצב מראש.

מחלבות של שביתה

בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, דחה את בקשת הנהלת מַחְלֶבֶת טרה, להוצאת צווים שימנעו צעדים ארגוניים במפעל. זאת, בהמשך להודעת ההסתדרות.

באיגוד עובדי המזון והפַרמצֶבטיקה אמרו כי בשלב זה, ומתוך אחריות, לא תושבת כליל פעילות המפעל, אלא ייערכו הפסקות עבודה יזומות, של עד שעתיים.

התחזה לנערה וסחט

עוד בכותרות היום, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד גַטֵנְט אַלַמוֹ, חייל מאשקלון, אשר יצר קשר עם גברים באתר היכרויות, תוך שהוא מתחזה לצעירה בת שמונה-עשרה או קטינה בת חמש-עשרה.
אלמו שלח להם תמונות והציע להם הצעות מיניות, ולאחר מכן סחט מהם אלפי שקלים, תוך שהוא מאיים עליהם שאם לא ישלמו לו, יפיץ את החומרים ברבים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו, עד לתום ההליכים נגדו.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות