הכנה לבחינות לשכה – שיטה חדשה ב-2021 המשפרת את אחוזי ההצלחה

ל – Lawyers יש מסלול מיוחד שיוביל אתכם להצלחה. אז אם אתם מתכוונים לגשת לבחינות ההסמכה בקרוב, כדאי שתקראו את המאמר הזה
מערכת אוביטר |

כל מי שניגש למבחני ההסמכה ללשכת עורכי הדין נדרש לכתיבת חיבור או מאמר משפטי. זה אמור לבוא בקלות לאחר שכבר כתבתם עשרות מאמרים לבחינות ועבודות במהלך לימודי המשפטים. אבל, גם עם כל השעות והימים של תרגול חיבורים, אתם עדיין עלולים להגיע למבחן כשאין לכם מושג כיצד לכתוב תשובה ברורה ומדויקת בחיבור משפטי. אם אתם מרגישים שאתם צריכים תרגול מקצועי ומעמיק, אתם לא לבד.

מניסיוננו רוב הסטודנטים מתקשים יותר לכתוב את חלק המאמר בבחינת עורכי דין מאשר בכל חלק אחר בבחינה. כישלון במבחן הלשכה בגלל כתיבת חיבור שאינו מספיק טוב או עומד בסטנדרטים שהלשכה קובעת – אינו נדיר. והרי אם אינכם עוברים את בחינת הלשכה, אינכם יכולים לעסוק בעריכת דין, אתם לא יכולים להתחיל להרוויח את משכורת עורכי הדין המיוחלת והחלום שלכם להיות עורכי דין יצטרך לחכות עוד חצי שנה לפחות עד לבחינת לשכת עורכי הדין הבאה, אך ברגע שתלמדו כתיבת מאמרים לבחינה בדרך הנכונה, שום דבר לא יכול לעצור אותך.

בנוסף לכתיבת המאמר, ישנם את השאלות האמריקאיות שמקבלות כל אחת זמן קצר למענה. אנו ב-Lawyers נלמד אתכם איך לקצר את זמן המענה ולהגיע ליותר תשובות נכונות על ידי שיטה חדשה שפותחה על ידי הצוות המקצועי שלנו שמכיל עורכי דין, מרצים ומומחים ללימוד ומלווה על ידי וועדה אקדמית המייעצת לחברת Lawyers על מנת לשמור על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר. חברי הוועדה הם בכירים מעולם המשפט – מהאקדמיה, מהפרקטיקה וממוסדות השיפוט, שמגיעים מסקטורים וענפי משפט השונים.

מסלולי הכנה לבחינות לשכה – שיטה חדשה ב-2021 ב-Lawyers

● מסלול Lawyers

קהל היעד: אם אתם מתמחים הניגשים לבחינת ההסמכה במועד דצמבר 2021. משך הלימוד שלכם איתנו יהיה חמישה וחצי חודשים. בשלב הראשון תלמדו את קורס היסודות המתקיים בחודשיים האחרונים להתמחות. בשלב השני תיכנסו לתכנית לימוד ממוקדת במהלך שלושה וחצי חודשים לאחר סיום ההתמחות ועד למועד הבחינה בעזרת סדרת ספרי הלימוד או ספרי הלימוד הדיגיטליים. בנוסף תקבלו את סדרת חוברות התרגול "חוק וסדר" ו "דין וסדר" בהם תוכלו לתרגל את החומר הנלמד ולגשת אליו דרך השיטות שאנו מלמדים. כל סטודנט מקבל גם גישה ללימוד ותרגול באמצעות מערכת המאמן On-Line של Lawyers שמכילה בתוכה ערכת מטלות ניסוח, בחינות אמת וסימולציה לבדיקה איך אתם עומדים בזמנים, ומערך של הרצאות פרונטליות.

● מסלול Extra Lawyers

בנוסף למה שהמסלול הקודם מציע, במסלול זה תקבלו גם: את סדרת הקורסים הדיגיטליים המלאה המכילה כ-150 שיעורים קצרים, ממוקדי נושא באורך של כמה דקות כל אחד.

ממשק המחולל האדפטיבי שהוא מערכת טכנולוגית מתקדמת המבוססת על סוגים שונים של תרגילים מותאמים אישית לכל נבחן ברמות קושי שונות בהתאם לקשיים בנושאים ספציפיים של הנבחן במהלך הלמידה.

קורס מורחב בכתיבה משפטית אפקטיבית, הקורס מכיל בתוכו הרצאות דיגיטליות ממוקדות לתרגול של החלק של הניסוח המשפטי. התרגול יהיה שבועי ופרונטלי ויכיל בתוכו מטלות ניסוח ובדיקת של חמש מטלות ניסוח משפטי עם משוב מלא על ידי צוות המומחים של Lawyers.

● מסלול נבחנים חוזרים

מסלול מיוחד עבורכם אם אתם נבחנים חוזרים. קודם חשוב לדעת שזה לא סוף העולם אם נכשלתם בבחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין. ההרגשה איננה נעימה אך זה אומר שתלמדו לבחינה הבאה ביותר השקעה. לכן אצלנו ב-Lawyers, נבנה מסלול מותאם אישית ביחד איתכם, לאחר פגישת ייעוץ אישית שלכם עם אחת או אחד מחברי הצוות המקצועי של Lawyers, במהלכה נבצע ניתוח מפורט של תוצאות הבחינה הקודמת, ונרכיב לכם את מסלול הכנה אינדיבידואלי, שיכלול ליווי מקצועי ואישי צמוד.

● תכנית המורה הפרטי (ליווי אישי)

תוכנית ייחודית זאת מכילה בתוכה ליווי מורה פרטי מקצועי של חברת Lawyers למשך כל תקופת הלימוד.

את התכנית אפשר להוסיף לכל אחד ממסלולי החברה שפורטו מעלה. התוכנית מתאימה ומומלצת לנבחנים עם אתגרים ספציפיים כגון: נבחנים חוזרים; נבחנים בעלי קשיי קשב וריכוז; נבחנים דוברי עברית כשפה שניה; נבחנים עם מגבלות זמן.

להלן כמה שיטות שפיתחנו ב-Lawyers:

שיטות ללימוד לחלק של מטלת הכתיבה

בזמן הבחינה מתמחים רבים מתחילים לכתוב במהירות לאחר סריקת שאלת החיבור. אל תעשו את זה! במקום זאת, נסו את הדברים הבאים:

1.
רשמו את כל המידע שהיה עליכם לשנן לבחינה בצורת הערה.

2.
קרא בעיון את השאלות וההוראות. הקפידו לזהות את כל חלקי השאלה.

3.
גבשו תשובה העונה על השאלה. אין לכם זמן להקדמה משוכללת, אך הקפידו להציג את הנושא, את טיעונך וכיצד זה תומך בנושא הנשאל.

4.
טענו טיעון משכנע. רוב השאלות יהיו בנושא ניסוח כתב תביעה או חוות דעת. הדגישו מה גורם לתביעה או לחוות הדעת להיות מקצועית ומשכנעת.

5.
עיינו במאמר שלכם. הקדישו מספר דקות לקרוא אותו מחדש. תקנו טעויות דקדוק, ובדקו אם עניתם על כל חלקי השאלה.

 

 

שיטות ללימוד לחלקים של השאלות האמריקאיות

1. קראו את כל השאלה

קראו את שאלה בשלמותה לפני שתציצו על התשובות הנתונות. לעתים קרובות הנבחנים חושבים שהם יודעים מה התשובה לפני שהם מסיימים לקרוא וקופצים ישר לתשובה ההגיונית ביותר. זו טעות גדולה ויכולה לעלות לכם ביוקר.

2. ענו על השאלה בראש שלכם

לאחר קריאת שאלה, ענו עליה בראש לפני שתבדקו את אפשרויות התשובה. זה יעזור לכם למנוע לפסול תשובות בהתאם למה שענתם בראש.

3. בטלו תשובות שגויות

בטלו את אפשרויות התשובה שאתם בטוחים במאת האחוזים שאינן נכונות לפני שתבחרו את התשובה שאתם סבורים שהיא נכונה. גם כאשר אתם מאמינים שאתם יודעים את התשובה הנכונה, ביטול התשובות שאתם יודעים ששגוי יבטיח שבחירת התשובה שלכם תהיה הבחירה הנכונה.

4. קראו את כל התשובות

קראו כל תשובה לפני הבחירה הסופית. זה אולי נראה לא חשוב עבור חלק מהאנשים, אבל זו טעות נפוצה שעושים מתמחים. אם אתם מניחים במהירות שאתם יודעים את התשובה הנכונה, מבלי שתקראו קודם כל אפשרות, בסופו של דבר אתם עלולים לא לבחור בתשובה הטובה ביותר.

5. בצעו ניחוש משכיל

אם אין לכם מושג מה היא התשובה הנכונה, עשו ניחוש מושכל. השארת התשובה ריקה מבטיח שלא תקבלו את הנקודות, לעומת זאת אם אתם מנחשים, אולי תנחשו נכון ותקבלו את הניקוד על השאלה.

6. שימו לב למילים בעייתיות בניסוח השאלה

שימו לב במיוחד למילים לא, לפעמים, תמיד ולעולם לא. תשובה הכוללת תמיד, חייבת להיות בלתי ניתנת להפרכה. אם אתם יכולים למצוא דוגמא נגדית אחת, התשובה אינה נכונה. הדבר נכון גם לגבי המילה לעולם או לעולם לא.

7. תסמכו על האינסטינקט הראשוני שלכם – אבל לא תמיד

עדיף להישאר עם התשובה שבחרתם ראשונה לאחר קריאת השאלה. זה לא אומר שבחירת התשובה הראשונה שלך היא בהכרח בחירת התשובה הנכונה. המבחנים לא נועדו כדי להערים או לבלבל אתכם, הם נועדו לבחון את הידע והיכולת שלכם כעורכי דין לעתיד. אבל עדיין אל תדלגו על השלבים האחרים הכתובים מעלה.

אז אם אתם רוצים לשפר את אחוזי המעבר שלכם בבחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין, ולהגיע בטוחים יותר, עם ידע נרחב יותר לגבי הבחינה, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות