קבלו את כותרות היום של אוביטר

הסתיימה חקירת השחיתות בעיריית עיריית ראש העין, יותם אוקון, מורה מת"א הואשם באינוס של תלמידה ומה המחיר ששילם תושב הדרום שהעתיק במבחן תיאוריה?
מערכת אוביטר |

המשטרה סיימה את החקירה בעניינו של סגן ראש עיריית ראש העין נחקר בנוגע לעבירות טוהר-המידות ושחיתות-ציבורית והמליצה על העמדתו לדין. כתב אישום חמור הוגש נגד מורה מתל אביב בגין עבירות אינוס, ריבוי עבירות של מעשה מגונה וגרימת מעשה מגונה בקטינה, בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב גזר קנס על מעסיקם של שני עובדים זרים, שהעסיק אותם שלא כדין וּללא ביטוח רפואי וכותרות נוספות

שחיתות מקומית

הסתיימה החקירה בעניינו של סגן ראש עיריית ראש העין, מיכאל מלמד, בַּיחידה הארצית לַמאבק בִּפְשיעה כלכלית בְּלהב 433 בנוגע לעבירות טוהר-המידות ושחיתות-ציבורית. מהראיות שהועברו לפרקליטות, עולה חשד כי מלמד פעל, תוך ניצול מעמדו וסמכויותיו, כדי להטות מכרז, לטובת בעלי אינטרסים, בתמורה לקבלת כספי שוחד.

כתב אישום למורה

כתב אישום חמור הוגש היום נגד יותם אוקון, מורה מתל אביב, בגין עבירות אינוס, ריבוי עבירות של מעשה מגונה וגרימת מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14.

מחקירת המשטרה עלה כי במסגרת קשר שניהל עם תלמידתו בת השתֵיים-עשרה, הפציר בה לבצע בעצמה אקטים מיניים במהלך מפגשים וירטואליים. על פי החשד, הוא גרם לתלמידה לצלם את עצמה ולשלוח לו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני.

המורה נעצר לפני כשבועיים. עוד עדויות בפרשה נגבו מנערות נוספות.

קנס מופחת לנכה

עוד בכותרות היום, בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב גזר, חמישים-אלף שקלים קנס, על מעסיקם של שני עובדים זרים, שהעסיק אותם שלא כדין וּללא ביטוח רפואי.

בית המשפט התחשב במעסיק, כיוון שמדובר בנכה צה"ל, שנקלע למצוקה כלכלית בעקבות משבר הקורונה, והורה לו לחתום על התחייבות, להימנע מביצוע העבירות בהן הורשע, למשך שלוש שנים.

חופשה שלא נגמרת

בית המשפט לענייני משפחה בחיפה הורה לאם, להחזיר את יְלַדיה לאביהם, שנמצא בקנדה, לאחר שנתבעה על ידי האב, מכוח אמנת האג, להחזרת ילדים חטופים.

בית המשפט חייב את האם, לשלם לאב הוצאות משפט בסך חמישים-ושלושה אלף שקלים.

הצדדים, יהודים עולים שנישאו לפני מספר שנים בישראל, העתיקו את מגוריהם לחו"ל במסגרת הסכם גירושין. האם נסעה עם הילדים לחופשת פסח בישראל, וכשהסתיימה הודיעה לאב כי היא נשארת עמם בארץ.

לוחשים לי באוזניה

ונסיים באחד השליפים היקרים ביותר שיש. בית המשפט השלום בבאר שבע, גזר ארבעה חודשי עבודות שירות, ואלף שקלים קנס, על תושב הדרום, שהורשע בהתאם להודאתו, בעבירה של קבלת דבר במרמה. זאת לאחר שבמהלך מבחן התיאוריה קיבל את התשובות, באמצעות אוזניה קטנה.

על פי כתב האישום, הנאשם רכש את השירות המדובר, במחיר של ששת אלפים שקלים, מחברה שהציעה ללקוחותיה לרמות במבחני התיאוריה.

ועד כאן מאוביטר להיום. לַכַּתבות המלאות, וּלְכַתבות נוספות, היכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות