עומדים בפני בחינת ההסמכה ללשכת עורכי הדין ומתלבטים? למה לבחור אם אפשר הכל

חברת Lawyers החלה להציע הכשרה מקיפה וחדשנית של סטודנטים למשפטים לבחינות ההסמכה בלשכה, ויותר מזה: הם פיצחו את השיטה.

על רקע המשבר הגדול של בוגרי הפקולטות למשפטים, חברת Lawyers הוקמה כדי לחולל שינוי בשיטת הלמידה לבחינות הלשכה להסמכת עורכי דין.

השינוי הוכנס ב-2017 על ידי לשכת עורכי הדין ומאז רק כ-48% בממוצע מהסטודנטים למשפטים עוברים את מבחני ההסמכה, לעומת 78% בממוצע שעברו את מבחני ההסמכה בשנים שקדמו לשינוי.

החברה הוקמה על ידי עורכי הדין אריקה סולומון-וסר ורועי ביטון בשיתוף כמה מבכירי עולם המשפט הישראלי, בהשקעה של שנה ושל שלושה מיליון שקלים. הפרויקט נעשה בשיתוף חברת ההשקעות Spero Impact Solutions  בראשותו של רוברט זינגר, יושב ראש חבר הנאמנים של רשת אורט העולמית ולשעבר מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי.

Lawyers מציעה שיטת הכנה ייחודית לבחינות הלשכה במתכונת הנוכחית. השיטה פותחה על ידי המומחים המובילים מעולם המשפט בישראל ומלווה על ידי דמויות מפתח מהאקדמיה והפרקטיקה בתחומי המשפט השונים, וכן שופטים בדימוס מערכאות שונות.

המטרה המרכזית של Lawyers היא לפתח את המיומנויות והכישורים של העוסקים בעריכת דין, בדגש על בנייה, לוגיקה וחשיבה משפטית, הקניית ידע משפטי המבוסס ופיתוח מיומנויות של בניית טיעונים משכנעים וכתיבה משפטית אפקטיבית, וכל זאת באמצעות תרגול מקוון ויעיל יותר.


מתמחה? הדרך להיות עו"ד עוברת בlawyers

כניסה לאתר https://be-lawyers.co.il/the-routes/


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות