האיש שהוכיח, יותר מפעם אחת, לפרקליטות שהיא טועה- מי אתה עו"ד ירום הלוי?

עד גיל 40 כבר הצליח עו לזכות 3 נאשמים ברצח ואם תשאלו אותו, זה לא מספיק והיד עוד נטויה. מיעקב אלפרון ועד לקרב חייו של רומן זדורוב – הכל על עורך הדין ירום הלוי שאף פעם לא מוותר
%d7%a0%d7%a2%d7%9e%d7%94-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
ירום הלוי עו"ד
עו"ד ירום הלוי

עד גיל 40 הוא כבר הצליח לזכות 3 נאשמים ברצח ואם תשאלו אותו, זה לא מספיק והיד עוד נטויה. רבים הסנגורים שמרכזים את רוב מאמציהם להגנת הלקוח בתקיפת המשטרה והפרקליטות והוכחת עבודתם הרשלנית, אבל עורך הדין ירום הלוי, הוא האחד שהצליח. לצד הגנה משפטית מקצועית ויעילה הוא מתחקה אחר עבודת מערכת האכיפה ומצליח להביא לגילוי של ראיות חדשות שלא פעם, הותירו את כחולי המדים, אדומי פנים.

כבר בשנת 1993 כשיעקב אלפרון עיטר כל מהדורת חדשות שהייתה בארץ בעודו יושב על ספסל הנאשמים, עורך דין ירום הלוי הצעיר היה שם כדי לומר למתוח ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה בעצלתיים וברשלנות, במה שהוביל בסופו של דבר לזיכוי מלא של אלפרון מאשמה. מאז הלוי לא עוצר והוא שואט קדימה עם לקוחותיו, עליהם הוא מגן בחירוף נפש אל מול החומות הבצורות של הפרקליטות ומערכות האכיפה השונות.

_______________________________________

"אני האמנתי בחפותם של לקוחותיי.

לשמחתי, גם בית המשפט האמין". עו"ד י. הלוי

_______________________________________

בשנת 2000 אלפיים כאשר מדינה שלמה חשבה כי ד"ר מירון קאופמן רצח את אישתו באכזריות, בזמן שישנה, עורך דין הלוי סבר אחרת ונדרש להגן על הצדק בבית המשפט. מעצרו של ד"ר קאופמן הוארך אבל הוא שוחרר לאחר זמן קצר, כאשר הוא מותיר את המשטרה נבוכה מתמיד.

לא רק את המשטרה הביאה עבודתו של עו"ד הלוי להתנצל על טעותה. בשנת 2000 בית המשפט זיכה את באסם זכור אחרי שהורשע בדקירה. גזר הדין התבסס על ראייה מכרעת בדמות חתך עמוק שנעשה בקורבן ומעיד על אכזריות וכוונת תחילה של המעשה. בזמן שהשופטים היו עסוקים בלהצביע על הנאשם זכור ולסגור את התיק, הם שכחו לקרוא אותו ובמיוחד את חוות הדעת הפתולוגית שקבעה כי החתך נעשה על ידי ניתוח שעבר הקורבן, זמן מה לפני אירוע הדקירה. זכור נידון להריגה בלבד והשופטים נידונו להתנצל בפני הנאשם ובפני המדינה כולה.

 

רומן עם המכון לרפואה משפטית

הרומן של עו"ד הלוי עם המכון לרפואה משפטית הוביל אותו לעסוק בתיק המתוקשר מאד של רומן זדורוב. אב הבית של בית הספר "נופי גולן" בקצרין שהורשע ברצח של הילדה תאיר ראדה, בתא השירותים. התיק של זדורוב כבר החליף כמה עורכי דין פליליים שכבר הציפו את הפגמים בתיק שוב ושוב אך ללא הועיל ביהמ"ש שקבע כי אשם הוא. 11 שנים לאחר הרשעתו הראשונה ורומן יחזור לספסל הנאשמים של בית המשפט לאחר שנקבע כי הוא זכאי למשפט חוזר. בין הראיות, גם עדותו של ד"ר חן קוגל, ראש המכון לרפואה משפטית לשעבר שסותרת את טענות המשפטי בנוגע לכלי הרצח.

קמפיין למימון המונים

מלבד המאבק המשפטי, עורך דין ירום הלוי מנהל גם קמפיין ציבורי לזיכויו של זדורוב. באמצעות קמפיין למימון המונים בשיתוף חברת "ביאקטיב", שכבר הצליח לגייס 25 אחוזים. הציבור כולו יכול לקחת חלק במימון המאבק המשפטי לשחרורו של רומן. הלוי טען כי האשם הוא כלל אינו המיוצג שלו, אלא כוכבת הסדרה הדוקומנטרית על פרשת ראדה, אולה קרבצ'נקו שמזוהה יותר כא"ק ואף הפנה כלפיה אצבע מאשימה בבית המשפט.

משפטו של זדורוב מתנהל בימים אלו, כאשר על הפרק נמצא שחרורו למעצר בית שזכה ללא מעט התנגדות מצד הפרקליטות עו"ד ירום הלוי, שועל וותיק בקרבות משפטיים, לא מתרגש, לא מניח את החרב ועדיין מצפה לצאת מבית המשפט כמנצח.

 

להצטרפות לקמפיין גיוס ההמונים למאבק המשפטי של רומן זדורוב באתר "ביאקטיב" לחצו כאן.

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות