הכותרות של אוביטר שעשו את היום

מדוע הכריז ביהמ"ש על אישה מוכה כפושטות רגל? למה הגדיר שופט ביהמ"ש למשפחה אב כ"הורה מנכּר למהדרין"? וגם: כמה עולה פיצוי למקרר שהגיע באיחור?
מערכת אוביטר |

הערב במהדורה – אביו של חייל דובדבן שמת מפליטת כדור, ניסה לרצוח את בת זוגו באכזריות, נאשם שביצע בבנו הקטין עבירות מין, צילם והעלה אותן לרשת, אישה מוכה הוכרזה כפושטות רגל, אב שהוגדר כהורה מנכּר מנע מבנו לנהל מערכת יחסים עם אימו, ולסיום שאלה: כמה עולה פיצוי למקרר שהגיע באיחור?

אלימות רצחנית

שנה לאחר הגשת כתב האישום לבית משפט המחוזי בירושלים, הותר לפרסום כי קובי סטרוג, אביו של חייל דובדבן שמת מפליטת כדור, ניסה לרצוח את בת זוגו באכזריות. | על פי כתב האישום, בחודש אוגוסט שעבר הכה סטרוג את זוגתו ועזב את הדירה רק כאשר היא העמידה פנים שמתה. בשארית כוחותיה היא הצליחה להזעיק עזרה.

אנס את בנו ותיעד

ממשיכים עם עוד מקרה של אלימות במשפחה. לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד תושב המרכז בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס ובנסיבות מחמירות על-ידי בן משפחה, ושימוש בגופו של קטין להצגת פרסום תועבה בידי אחראי. על פי כתב האישום ביצע הנאשם בבנו הקטין עבירות מין, צילם והעלה אותן לרשת. הפרקליטות הגישה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שיקום דוחה חוב

בית המשפט המחוזי מרכז הכריז על אישה מוכה כפושטת רגל והעניק לאלתר הֵפְטר מחובותיה, בשל נסיבות חייה הקשות במיוחד, שכללו אלימות כלכלית מצד בני זוגה של האישה.

השופט ציין בהחלטתו כי במקרה זה ראוי להפטיר את החייבת מחובותיה, בסך כ-360 אלף שקלים וכי יש לבכּר את אינטרס השיקום של החייבת ולתת לו עדיפות מלאה על פני צרכי הנושים.

מנכר למהדרין

בית משפט לענייני משפחה בת"א מתח ביקורת על אב, שהוגדר על ידו כהורה מנכּר, שמנע מבנו לנהל מערכת יחסים עם אימו. לפי ביהמ"ש, האב אף פועל לגירושה של האם מישראל מתוך כוונה להפריד בין השניים. בהחלטתו ציין השופט כי "קטין אינו רשאי להתגרש מאף אחד מהוריו"

איחרתם? תשלמו!

ולסיום שאלה: כמה עולה פיצוי למקרר שהגיע באיחור? בית המשפט לתביעות קטנות בהרצליה חייב את רשת הסופרמרקטים שופרסל לשלם פיצוי בסך אלף שקלים ללקוח שרכש מקרר, ולמרות התחייבות החברה לספק אותו תוך חמישה ימים, הוא הגיע רק לאחר עשרים ימים.

הרשת הקמעונאית טענה להגנתה כי העיכוב בהספקה נבע בשל לחץ מכירות בשל תקופת החגים, אולם נדחתה בבית המשפט.

עד כאן מאוביטר להיום. לכתבות נוספות, הכנסו לאתר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות