נער בן 16 נעצר בחשד שעמד בראש רשת הימורים

בתום חקירה סמויה נעצר הקטין, תושב ת"א והמשטרה מייחסת לו ניהול של מספר בתי קזינו שיועדו הן לבני נוער והן לבגירים וכן כי פעל לגביית חובות תוך איומים
דניאל בן חמו |
בתי הימורים לא חוקיים: אילוסטרציה
אילוסטרציה

המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה קטין כבן 16 תושב ת"א, בחשד לניהול מספר בתי הימורים לבני נוער ובגירים, לצד הפעלת מערך סחיטה וגביית כספים מ "בעלי חוב" שהפסידו במשחקי הקלפים.

במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה, שעניינה חשד לניהול מספר בתי הימורים באזור ת"א, אשר הופעלו עפ"י החשד בדירות שכורות ע"י נער כבן 16, לצד הפעלת מערך גביית כספים מ-"בעלי החוב", שהפסידו את כספם במשחקי קלפים שונים.

"משחקי קלפים סודיים"

ראשיתה של החקירה, עם קבלת מידע בדבר משחקי קלפים "סודיים" המנוהלים מזה חודשים רבים בדירות שכורות ברחבי גוש דן, אליהם מגיעים עשרות בני נוער ובגירים המהמרים במשחקי קלפים עפ"י החשד בסכומים גבוהים המסתכמים בעשרות אלפי שקלים.

עם קבלת המידע, שכאמור התנהלה באופן סמוי במהלך החודשים האחרונים, במסגרתה הפעילו אמצעים שונים לשם איסוף ממצאים המצביעים על העבירות ומבצעיהן. הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי , עצרו בלשי ימ"ר ת"א את החשוד המרכזי – תושב צפון ת"א כבן 16, ועכבו לחקירה מספר מעורבים נוספים בגביית כספים משחקנים "מופסדים" ואחרים בחשד להשתתפות במשחקי הקלפים, בניגוד לחוק.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תבחן המשטרה את בקשת המשך מעצרו בבימ"ש ככל שיידרש, לצד חקירת חשודים רבים נוספים.

מתחילים מוקדם

השעמום של החופש הגדול, מסתבר, מוביל למעורבות של נערים רבים בגילאי התיכון באלימות ובפשיעה. רק בשבוע שעבר פורסם באוביטר כי לבית המשפט השלום לנוער בראשון לציון, הוגש כתב אישום, נגד נער בן 16 שלפני כחודש תקף שומר קשיש בחניון וגרם לו לחבלה חמורה, רק מאחר והשומר סירב לפתוח לו את שער החניון. השומר שנפצע ונזקק לטיפול רפואי הועבר לשיקום. הנער נתפס זמן קצר לאחר המקרה והוא נאשם בעבירה של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

באירוע שהתרחש לפני כחודש, הגיע הקטין בשעת לילה מאוחרת על קטנוע לחניון ברח' משה בקר בראשל"צ וביקש מהשומר שיפתח את השער. לאחר שהשומר סירב לבקשתו, החל הנאשם להכות אותו בפניו ובגופו עד שנפל ארצה, גם כשהקורבן שכב על הרצפה, המשיך הנאשם להכותו, עד שעזב את המקום מבלי להגיש עזרה.

הקורבן, תושב העיר בן 72, פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא ובהמשך אף נזקק לטיפול רפואי שיקומי וכעבור זמן קצר נעצר החשוד במעשה, נער בן 16, מבת ים ולמחרת נשלח ע"י בית המשפט למעצר בית עד להגשת כתב אישום כנגדו. כתב האישום מייחס לו עבירה של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

______________________________________________________________________

עו”ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות