דקר את בן הזוג של האקסית: "לא יהיו לך חברים"

כתב אישום חמור הוגש נגד דניאל בן אבו, תושב י-ם בן 22, ולפיו היכה צעיר אחר עד זוב דם משום שיצר קשרים חברתיים עם בת זוגו לשעבר
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד דניאל בן אבו, תושב העיר, בן 22, בגין חבלה בכוונה מחמירה, איומים והחזקת סכין. הצעיר היכה צעיר אחר שיצר קשרים חברתיים עם חברתו לשעבר.

על פי כתב האישום, הנאשם ונערה נוספת היו בקשר רומנטי עד לחודש יוני האחרון. הנאשם ביקש מהנערה כי תימנע ממפגשים חברתיים עם נער נוסף שהיה עימה בקשר בעבר, אך נודע לו כי הם המשיכו לעמוד בקשר. לפני מספר שבועות, בדרך חזרה עם חבריו ממסיבה, בסמוך לביתו של הנאשם, ביקש הנער ליישב את ההדורים עם הנאשם וקרא לו להגיע לשוחח איתו.

דקירה בבטן

הנאשם, כך תואר בכתב האישום, יצא מביתו עם סכין בכיסו והשניים הלכו הצידה לשוחח. בשלב מסוים דחף הנאשם את הנער, הפיל אותו לרצפה ומיד לאחר מכן שלף את הסכין, דקר אותה בבטנו וחתך באמצעותה חתך רוחבי בבטנו. חברו של הנער שהיה בסמוך ניסה להפריד את הנאשם מהנער, והנאשם בתגובה ניסה לדקור אותו גם כן. כתוצאה מן הדקירה איבד הנער דם רב, הובהל לניתוח חירום, הורדם והונשם.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה ציינו נציגי הפרקליטות כי בידי המדינה ראיות לכאורה להוכחת אשמתו של המשיב ובין היתר מספר עדויות.

אלימות חמורה המצדיקה מעצר

"כנגד המשיב קמה חזקה בדבר עילת מעצר שכן הוא ביצע את העבירות תוך הפעלת אלימות חמורה ותוך שימוש בסכין באופן שסיכן את חייו של דביר כהן באופן ממשי ומלמד על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו. מעבר לכך כנגד המשיב מתגבשת עילת מעצר שכן מיד לאחר האירוע נמלט הנאשם מן הזירה וכיבה את הטלפון הסלולרי שלו באופן שמקים חשש להימלטות ושיבוש עתידי", נכתב בבקשה להארכת המעצר.

בן 17 נאשם בהמתה בקלות דעת

אתמול (יום א') פורסם באוביטר כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד נער בן 17, בגין המתה בקלות דעת, חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין. כתב אישום נוסף הוגש לבית משפט השלום נגד תושב בית שמש בן 21 בגין שידול לפציעה בנסיבות מחמירות ומתן אמצעים לביצוע פשע.

על פי כתבי האישום, שהוגשו לפני כחודש נפגשו מספר צעירים במסיבה במושב מחסיה. אז החל ויכוח בין המנוח לקטין, תוך כדי הקטטה ביניהם פצע המנוח את הקטין בידו.

הקטין, כך לפי המתואר בכתב האישום, עזב את המסיבה ונסע לביתו של הנאשם וסיפר לו את שארע, בתגובה צייד אותו הנאשם בסכין ועודד אותו להתעמת עם המנוח. הקטין שב למסיבה, התעמת עם המנוח, שלף את הסכין ודקר אותו. המנוח התמוטט ופונה לבית החולים שם מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.

_______________________________________________________________

עו”ד סיוון כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות