אישום: תקף מינית את בנו ושיתף את התיעוד

כתב אישום מחריד בחומרתו הוגש נגד תושב המרכז ולפיו הוא אנס את בנו, תיעד את המעשים ושיתף אותם באתרי פדופיליה ברשת האפלה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

לבית-המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום נגד נאשם תושב המרכז, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס ובנסיבות מחמירות על-ידי בן משפחה, שימוש בגופו של קטין להצגת פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין והטרדה מינית זאת לאחר שבין היתר ביצע בבנו הקטין עבירות מין, צילם אותן והעלה אותן לרשת. נגד הנאשם הגישה הפרקליטות גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו. הוא נאשם גם בהחזקה ובהפצה של חומרי פדופיליה שתיעדו ילדים שעברו התעללות מינית מכל רחבי העולם. "הנאשם החזיק בביתו", כך נכתב בכתב האישום, "על גבי התקני מחשב שונים, אלפי סרטונים ותמונות המכילים חומרי תועבה ובהם דמויות של קטינים, רובם בנים אשר גילם נע בין חודשים ספורים לבין גיל 12 לערך".

על פי כתב האישום, במספר מועדים, שבהם שהה הנאשם לבדו עם א.א, בנו בן ה-8 בביתם, ביצע הנאשם מעשים מגונים בבנו. את המעשים, כך לפי כתב האישום, תעד בסרטוני ווידיאו ובתמונות סטילס.

תיעד ופרסם כל מעשה

בפרקליטות טוענים כי כל המעשים המגונים, אשר בוצעו בין השנים 2016-2017 על ידי הנאשם בא.א, תועדו על ידי הנאשם ופורסמו על-ידו באתר ברשת האפלה, המשמש לפרסומי פדופיליה ולשיח בין אנשים הצורכים פרסומי תועבה של קטינים.

בהמשך לתיעוד, כך נטען, ומיד לאחר מכן, החל הנאשם לנהל דיון על מעשיו בקטין עם אחרים שצפו בפרסומי התועבה. במהלך השיח שהתעורר בעקבות הפרסומים עודד הנאשם את האחרים לבצע מעשים כמוהו.

צילם את אשתו ואת בנו ללא ידיעתם

עוד כמפורט בכתב האישום הנאשם פרסם באתר הפדופילי תמונות של אשתו ושל ב.ב (בנו הקטין יליד 2010), אשר צולמו בין השנים 2011-2012, ללא ידיעתה או הסכמתה של אשתו. בין היתר פרסם תמונות של אשתו כשהיא עירומה חלקית וכן תמונות של אשתו וב.ב הערום כשהם ישנים.

בנוסף, הנאשם נהג להתחבר לאינטרנט באמצעות דפדפן TOR המשמש לגלישה ב"רשת האפלה" (דארקנט), וזאת על מנת לאתר חומרי תועבה ובהם דמותו של קטין, לצורך סיפוקו המיני, וכן להתכתב עם משתמשים אחרים. הנאשם החזיק בביתו, על גבי התקני מחשב שונים, אלפי סרטונים ותמונות המכילים חומרי תועבה ובהם דמויות של קטינים, רובם בנים אשר גילם נע בין חודשים ספורים לבין גיל 12 לערך.

חומרים פדופיליים בכמות אדירה

בין יתר החומרים שהחזיק הנאשם אותרו סרטונים ותמונות המתעדים אלפי ילדים מרחבי העולם בהם מבוצעות עבירות מין חמורות.

בד בבד עם הגשת כתב-האישום, הגישה הפרקליטות בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם. בית המשפט צפוי לדון בבקשת המעצר כבר בימים הקרובים.

_____________________________________________________________

עו”ד אסנת צחי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות