הותר לפרסום: אב שכול ניסה לרצוח את בת זוגו

קובי סטרוג, 52 מגבעתיים, שבנו שחר סטרוג נהרג מפליטת כדור, נאשם כי לפני כשנה היכה את חברתו ועזב את הזירה לאחר שחשב שמתה, היא הזעיקה עזרה וניצלה
%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%9f-%d7%9c%d7%95%d7%99 |
אלימות במשפחה גבר אישה מכה תוקף תקיפה
אילוסטרציה envato

שנה לאחר הגשת כתב האישום לבית משפט המחוזי בירושלים, הותר לפרסום כי קובי סטרוג, אב שכול בן 52 מגבעתיים, ניסה לרצוח את בת זוגו באכזריות לפני כשנה בהר אדר ועזב את הדירה כאשר חשב שהיא מתה אולם בשארית כוחותיה היא הצליחה להזעיק עזרה.

על פי כתב האישום, בחודש אוגוסט שעבר, סטרוג ובת זוגו, ניהלו קשר רומנטי במשך 13 שנים והתכוונו להודיע על כך למשפחתו של סטרוג ולמסד את חייהם יחד. השניים שתו קפה במרפסת כאשר סטרוג ביקש מהאישה לשבת על כיסא בפינת האוכל ולעצום את עיניה כדי לקבל ממנו מתנה "להורדת הלחץ" מהמעבר הצפוי.

"כמה שתתמוטטי יותר מהר – זה ייגמר יותר מהר"

אולם במקום לקבל מתנה כפי שהבטיח, כך מתואר בכתב האישום, הכה על פי כתב האישום סטרוג בעוצמה בראשה של בת הזוג שעצמה את עיניה באמצעות חפץ. בת הזוג נפלה על הרצפה והוא המשיך להכות בראשה באמצעות החפץ פעם אחר פעם ובעוד הוא מכה אותה אמר לה: "כמה שתתמוטטי יותר מהר – זה ייגמר יותר מהר".

בכתב האישום מתואר כיצד חברתו, הקורבן, התחננה ממנו לחדול ממעשיו. אך הוא השיב לה: "עכשיו אם אני אשאיר אותך חיה, את תספרי" והמשיך להכות. כתוצאה מכך, נגרמו לה דימומים בגולגולת, האוזן והעורף. בשלב מסוים היא ניסתה להתרומם וסטרוג שאל אותה: "מה, את לא מתה?".

"מה? את לא מתה?"

לאחר מכן, כפי המפורט, חזר לחבוט בראשה עד שעשתה את עצמה מתה. הוא חבט בה עוד כמה פעמים וכשחשב שגרם למותה, מיהר לצאת מהדירה.

לאחר שסטרוג האמין כי רצח אותה, הוא נעל את הדירה ונסע ברכבה למודיעין. משם, באמצעות מונית לעבודה, הוא המשיך בשגרת יומו כאילו דבר לא קרה. בת זוגו זחלה אל דלת המרפסת, הצליחה לפתוח אותה ולקרוא לעזרה. שכנתה הזעיקה את כוחות ההצלה שפינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא סובלת משטפי דם רבים בראשה וצווארה. היא אושפזה שם כשבועיים ונזקקה לעשרות תפרים.

שכל את הבן לפני כ-3 שנים

סטרוג עצמו נעצר וכאמור לפני שנה הוגש נגדו כתב האישום, מאז הוא שוהה במעצר. רק כעת התיר בית המשפט לפרסם את כתב האישום.

הנאשם קובי סטרוג, הינו אביו של סמ"ר שחר סטרוג ז"ל, חייל דובדבן שנהרג מפליטת כדור בבסיס שבו שירת לפני כשלוש שנים. שחר ז"ל נהרג כאשר חברו שיחק בחדר עם אקדח השירות ופלט כדור שפגע בחזהו של שחר בזמן שישב מולו. הכדור פצע את שחר באורח קשה והרג אותו. לפני כשנתיים, ועדה של צה"ל החליטה לקצר את עונשו של החייל ההורג ובמקום לרצות 18 חודשי מאסר, הוא שוחרר לאחר כשנה.


עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות