תקף אחות בביה"ח – ״יהיה פה רצח, אני נשבע בבבא סאלי"

צעיר תושב אשקלון נעצר במהלך סופ"ש בחשד שתקף אחות במחלקת יולדות בביה"ח ברזילי משום שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבלה אשתו
רונן לוי |
בית החולים ברזילי, אשקלון. צילום: ויקיפדיה

תקיפת צוותים רפואיים, הפכה כבר דבר שכיח. במשטרה החליטו לפעול במהירות נגד צעיר תושב אשקלון שבמהלך סוף השבוע תקף אחות במחלקת יולדות בבית החולים ברזילי באשקלון וכבר הבוקר (יום א') הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה ואיומים של אחות וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שהגישה שלוחת המעצרים בלכיש של חטיבת התביעות של המשטרה, הנאשם שהה במחלקת היולדות עם אשתו, והחל לקלל ולאיים על האחות לאחר שלא היה מרוצה מהטיפול, בעט בכיסא פלסטיק שפגע בצווארה ואף השמיע לעברה איום "אם היא תתקרב לילדה יהיה פה רצח, אני נשבע בבבא סאלי".

ייעצר עד תום ההליכים?

בעקבות המקרה האב הטרי נעצר ונכלא והבוקר הוגש נגדו כתב אישום, באשמת תקיפה, העלבה ואיומים כלפי עובד ציבור, וזאת בעקבות כיסא שבעט לעברה של אחות במחלקת יולדות בבית החולים ברזילי. במעמד הגשת כתב האישום, הגישה המשטרה בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים הפליליים נגדו בשל מסוכנתו.

בן 17 נאשם בדקירה למוות של צעיר אחר

מוקדם יותר היום (א') פורסם באוביטר כי לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד נער בן 17, בגין המתה בקלות דעת, חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין. כתב אישום נוסף הוגש לבית משפט השלום נגד תושב בית שמש בן 21 בגין שידול לפציעה בנסיבות מחמירות ומתן אמצעים לביצוע פשע.

על פי כתבי האישום, שהוגשו לפני כחודש נפגשו מספר צעירים במסיבה במושב מחסיה. אז החל ויכוח בין המנוח לקטין, תוך כדי הקטטה ביניהם פצע המנוח את הקטין בידו.

הקטין, כך לפי המתואר בכתב האישום, עזב את המסיבה ונסע לביתו של הנאשם וסיפר לו את שארע, בתגובה צייד אותו הנאשם בסכין ועודד אותו להתעמת עם המנוח. הקטין שב למסיבה, התעמת עם המנוח, שלף את הסכין ודקר אותו. המנוח התמוטט ופונה לבית החולים שם מת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן.

החשוד אותר

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו מיד בחקירת האירוע תוך איסוף ראיות וגביית עדויות רבות. כבר באותו הלילה החלו שוטרי ימ"ר ירושלים, את החקירה והצליחו כעבור ימים ספורים, לעצור את הנער ששהה בבריחה כעבור ימים ספורים והוא הועבר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת.

בתוך כך, במסגרת החקירה נעצר גם תושב בית שמש בן 21, בחשד למעורבות וסיוע במעשה וגם מעצרו של זה הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה תוך שהחלה להתגבש תשתית ראייתית כנגד השניים וכאמור בסוף השבוע הוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

______________________________________________________

עו”ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות