תיעוד: דקר רוכב אופנים באמצעות בקבוק שבור

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב ת"א המייחס לו פציעה חמורה של אחר באמצעות שבר בקבוק
אייל חן |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה אתמול (יום ד') כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים לבית משפט השלום בתל אביב, נגד תושב ת"א, 30, בגין פציעה חמורה של אחר באמצעות שבר בקבוק. רוכב האופניים שהותקף, נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית החולים איכילוב להמשך טיפול.

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח על אלימות ברח' מנחם בגין בת"א. מחקירת תחנת לב ת"א התברר כי גבר תקף אחר, שרכב על אופניו, כשהוא מכה בו בשבר בקבוק ודוקר אותו בגופו ועד להגעת השוטרים למקום היכה בו בבעיטות בפניו, בעוד המתלונן שרוע על הרצפה.

רוכב האופניים נזקק לטיפול רפואי

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלונן חתכים וחבלות בגוף וכן שברים באף והוא נזקק לטיפול רפואי בבי"ח איכילוב.

בתוך כך, שוטרי לב ת"א הגיעו במהירות למקום ועצרו את החשוד, בשנות ה-30 לחייו מת"א. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א ואתמול (ד') הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של פציעה כשהעבריין מזויין, לצד בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בסרטון המתעד את האירוע ניתן לראות את החשוד כשהוא תוקף ומכה באכזריות גדולה את רוכב האופניים חסר האונים, עד אשר זה נזקק לטיפול רפואי.

סוף שבוע עמוס לדוקרים מרמלה

היום (יום ה') פורסם באוביטר כי ימ"ר מרכז סיימה חקירת שני אירועי דקירה בת"א ולוד בסופ"ש אחד – היום הוגשה הצהרת תובע כנגד שני חשודים מרמלה בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום.

לפני כשבועיים, התקבל דיווח במוקד המשטרה על דקירה של תושב לוד ע"י שני אנשים שהגיעו לביתו ולאחר שביררו את זהותו, החל אחד מהם לדקור אותו בראשו בסכין. שני החשודים נמלטו מהמקום ברכב שהמתין להם. הקורבן נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

התחקו אחר הרכב הנמלט

בפעילות מבצעית מאומצת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים, הצליחו כוחות המשטרה להתחקות אחר הרכב הנמלט והוא נעצר לאחר מרדף ובו שלושת החשודים באירוע.

שלושת החשודים נעצרו לחקירה, חשוד אחד נשלח למעצר בית ומעצרם של שני החשודים המרכזיים (18,19 רמלה), הוארך ע"י בית המשפט מעת לעת.

דקירה על רקע רומנטי

מחקירת האירוע התברר כי אותם שני חשודים היו מעורבים יום קודם (שישי), בדקירת ופציעת אדם ברח' החרוץ בת"א על רקע קשר רומנטי. לאור זהות החשודים הועברה החקירה להמשך טיפול ימ"ר מרכז.

במסגרת החקירה נאספו ראיות וממצאים רבים הקושרים את החשודים לביצוע העבירות ועם סיומה הוגשה היום ע"י יחידת התביעות במחוז מרכז, הצהרת תובע על הכוונה להגיש כתב אישום כנגד שני החשודים בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים כנגדם.

__________________________________________________________

עו”ד סיוון כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות