סוף שבוע עמוס: דקרו בלוד ואח"כ בת"א

חוקרי ימ"ר מרכז סיימו לחקור 2 אירועי דקירה שהתרחשו במהלך סופ"ש אחד והודיעו לביהמ"ש כי בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד 2 חשודים במעשים, שניהם תושבי רמלה
%d7%a0%d7%a2%d7%9e%d7%94-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
אילוסטרציה envato

ימ"ר מרכז סיימה חקירת שני אירועי דקירה בת"א ולוד בסופ"ש אחד – היום הוגשה הצהרת תובע כנגד שני חשודים מרמלה בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום.

לפני כשבועיים, התקבל דיווח במוקד המשטרה על דקירה של תושב לוד ע"י שני אנשים שהגיעו לביתו ולאחר שביררו את זהותו, החל אחד מהם לדקור אותו בראשו בסכין. שני החשודים נמלטו מהמקום ברכב שהמתין להם. הקורבן נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

התחקו אחר הרכב הנמלט

בפעילות מבצעית מאומצת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים, הצליחו כוחות המשטרה להתחקות אחר הרכב הנמלט והוא נעצר לאחר מרדף ובו שלושת החשודים באירוע.

שלושת החשודים נעצרו לחקירה, חשוד אחד נשלח למעצר בית ומעצרם של שני החשודים המרכזיים (18,19 רמלה), הוארך ע"י בית המשפט מעת לעת.

דקירה על רקע רומנטי

מחקירת האירוע התברר כי אותם שני חשודים היו מעורבים יום קודם (שישי), בדקירת ופציעת אדם ברח' החרוץ בת"א על רקע קשר רומנטי. לאור זהות החשודים הועברה החקירה להמשך טיפול ימ"ר מרכז.

במסגרת החקירה נאספו ראיות וממצאים רבים הקושרים את החשודים לביצוע העבירות ועם סיומה הוגשה היום ע"י יחידת התביעות במחוז מרכז, הצהרת תובע על הכוונה להגיש כתב אישום כנגד שני החשודים בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים כנגדם.

המפגש המיני הסתיים בדקירות

אתמול (יום ד') פורסם באוביטר כי המשטרה עצרה בבני ברק גבר בחשד כי דקר גבר אחר במהלך מפגש מיני בין השניים וכי השבוע הוגש נגדו כתב אישום. חטיבת התביעות של המשטרה מייחסת לו עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח על צעקות הבוקעות מדירה בב"ב. שוטרי תחנת ב"ב שהגיעו למקום איתרו בדירה 2 גברים, אחד מהם דקור בגופו. חקירת המשטרה העלתה כי השניים קבעו מפגש מיני בביתו של המתלונן, במהלכו, החשוד אחז ב-2 סכינים, הצמיד סכין ליד של המתלונן ודרש ממנו כסף ואת הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלו. בהמשך, החשוד הטיח ברצפה את המחשב הנייד של המתלונן והשליך את חפציו של המתלונן בדירה.

"אני רוצה לרצוח אותך"

בהמשך, המתלונן ניסה להימלט מהדירה והחשוד איים עליו: "אני רוצה לרצוח אותך, אני רוצה לגמור את החיים שלך לא אכפת לי לשבת בכלא".

אז, כך לפי החשד, דקר אותו מספר פעמים באמצעות הסכינים שאחז בהם ופצע את המתלונן, למרות תחינותיו מהחשוד לחדול ממעשיו. החשוד גרר את המתלונן לחדר השינה, דרש ממנו להיות בשקט ולרדת על ברכיו ולזחול כשהוא מטיח את ראשו ברצפה ואיים עליו כי אם לא ישתוק, יהרוג אותו. אזרח שהיה במקום שמע את צעקותיו של המתלונן והזעיק את המשטרה, שגם כשהגיעו למקום, החשוד סירב לפתוח להם את הדלת.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן פציעות דקירה וחבלות רבות על גופו. ממקום האירוע הוא פונה לקבלת טיפול רפואי.


עורך דין שאול דבח

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות