הוארך מעצר המורה בחשוד בתקיפה מינית של תלמידה

האירועים מיוחסים למורה התרחשו לפני כחצי שנה אולם רק כעת הגיעה אמה של הילדה, בת 12.5 להתלונן במשטרה נגד החשוד, תושב תל אביב בן 37
גילי סיוון-כהן |
שוד בחנות "סופר יהדות" - אילוסטרציה
אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, כריסטינה חילו-אסעד, האריכה בחמישה ימים את מעצרו של תושב תל אביב, בן 37, מורה למדעים, שנעצר בחשד שביצע במשך תקופה עבירות מין בתלמידתו בת ה-12 וחצי. המקרים אירעו כבר לפני כחצי שנה אולם רק כעת אמה של הילדה הגיע להגיש תלונה במשטרה.

המשטרה פתחה לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת דיווח בגין חשד לעבירות מין שביצע מורה בתלמידה שלו. שוטרי תחנת ת"א צפון איתרו את המורה, אתמול והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה הוא נכלא והיום הובא להארכת מעצר בבימ"ש השלום בת"א.

"לא אירוע חד פעמי"

בדיון אמר נציג המשטרה כי מדובר על פי החשד בקשר שהתפרש על פרק זמן מסוים, ולא באירוע חד פעמי במהלכו נוהל קשר הן וירטואלי והן כזה אשר כלל מפגשים בעלי תוכן מיני.

מנגד טען הסנגור, כי אם המתלוננת והחשוד מקיימים הליכים משפטיים אזרחיים של ממש לגבי נושא זה ולמרות זאת הוא לא נמלט ולא שיבש את החקירה.

״הוא כמעט 4 חודשים לא מורה. מדובר על קטינה אחת אירוע שקרה לפני 4 חודשים ,הוא מאשר התכתבויות הוא יודע גם מה היה בהליך האזרחי, יעשו איזה פעולות שרוצים יגישו כתב אישום מתי שרוצים. מדובר בבחור ללא עבר פלילי, באירוע מביש עם כל מה שנלווה לו. כולם מבינים את זה. יש םיפור שרב הנסתר על הגלוי. התכתבויות ושיחות איתו. היה שם סיפור שלם שלא בדקו וצריכים לבדוק״, אמר הסניגור.

השופטת: "יש חשד סביר"

השופטת חילו אסעד ציינה כי עיון בתיק החקירה מלמד על קיומו של חשד סביר כנגד החשוד למעורבות בפרשה המיוחסת לו ״החשוד עצמו בחקירתו איננו מכחיש את מידת האירועים, ובעיקר את ההתכתבות המינית עם הקטינה. החשוד מכחיש מגע מיני. העבירות המיוחסות לחשוד הן עבירות קשות וחמורות, בפרט על רקע מעמדו של החשוד כמורה של הקטינה, ופער הגילאים בינו לבין הקטינה. עיון בתיק מלמד כי העבירות בתיק מתפרסות גם מעבר למה שהחשוד מודה בו״. כתבה השופטת בהחלטתה.

פרשת הפדופילים והסוכנת הסמויה

אתמול פורסם באוביטר על כתב אישום ראשון בפרשת הפדופילים שבמסגרתה סוכנת סמויה התכתבה עם גברים תוך שהציגה את עצמה כנערה. בשבוע שעבר עם הפיכתה של החקירה לגלויה נעצרו מספר מעורבים החשודים בביצוע עבירות מין ברשת. כעת הוגש כתב אישום ראשון במסגרת הפרשה – נגד רוברט פרח, תושב כפר יאסיף, 38. כתב האישום הוגש לבית משפט השלום בירושלים, והוא מייחס לפרח ניסיון למעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, ניסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14 וניסיון להטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15. על פי כתב האישום, הנאשם פנה לסוכנת משטרתית שהתחזתה לילדה בת 13.5 וביצע בה עבירות מין ברשת. התיאורים בו חושפים את עולמן של נערות רבות בישראל הנאלצות להתמודד עם עברייני מין ברשת.

בבקשת המעצר צוין כי "מסוכנותו של המשיב גבוהה חרף העובדה שמדובר ב'מגע וירטואלי' שכן דווקא המרחב הווירטואלי סיפק למשיב כר פעולה בחסות האנונימיות, למימוש יצריו המיניים".

_________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת כריסטינה חילו-אסעד

_________________________________________________________

עו”ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות