המפגש המיני הסתיים בדקירות

כתב אישום הוגש נגד גבר שנעצר בשבוע שעבר בחשד שדקר גבר אחר בדירה בבני ברק. עובר אורח הזעיק את המשטרה למקום והקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה לפני כשבוע בבני ברק גבר בחשד כי דקר גבר אחר במהלך מפגש מיני בין השניים. השבוע הוגש נגדו כתב אישום. חטיבת התביעות של המשטרה מייחסת לו עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח על צעקות הבוקעות מדירה בב"ב. שוטרי תחנת ב"ב שהגיעו למקום איתרו בדירה 2 גברים, אחד מהם דקור בגופו. חקירת המשטרה העלתה כי השניים קבעו מפגש מיני בביתו של המתלונן, במהלכו, החשוד אחז ב-2 סכינים, הצמיד סכין ליד של המתלונן ודרש ממנו כסף ואת הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלו. בהמשך, החשוד הטיח ברצפה את המחשב הנייד של המתלונן והשליך את חפציו של המתלונן בדירה.

"רוצה לגמור לך את החיים"

בהמשך, המתלונן ניסה להימלט מהדירה והחשוד איים עליו: "אני רוצה לרצוח אותך, אני רוצה לגמור את החיים שלך לא אכפת לי לשבת בכלא".

אז, כך לפי החשד, דקר אותו מספר פעמים באמצעות הסכינים שאחז בהם ופצע את המתלונן, למרות תחינותיו מהחשוד לחדול ממעשיו. החשוד גרר את המתלונן לחדר השינה, דרש ממנו להיות בשקט ולרדת על ברכיו ולזחול כשהוא מטיח את ראשו ברצפה ואיים עליו כי אם לא ישתוק, יהרוג אותו. אזרח שהיה במקום שמע את צעקותיו של המתלונן והזעיק את המשטרה, שגם כשהגיעו למקום, החשוד סירב לפתוח להם את הדלת.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן פציעות דקירה וחבלות רבות על גופו. ממקום האירוע הוא פונה לקבלת טיפול רפואי. מעצרו של החשוד, בשנות ה-30 לחייו מפ"ת, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א.

השבוע חטיבת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, איומים ותקיפה הגורמת חבלה ממש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

השומר לא פתח את שער החניון והוכה

מוקדם יותר היום (יום ד') פורסם כי לבית המשפט השלום לנוער בראשון לציון, הוגש כתב אישום, נגד נער בן 16 שלפני כחודש תקף שומר קשיש בחניון וגרם לו לחבלה חמורה, רק מאחר והשומר סירב לפתוח לו את שער החניון. השומר שנפצע ונזקק לטיפול רפואי הועבר לשיקום. הנער נתפס זמן קצר לאחר המקרה והוא נאשם בעבירה של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

באירוע שהתרחש לפני כחודש, הגיע הקטין בשעת לילה מאוחרת על קטנוע לחניון ברח' משה בקר בראשל"צ וביקש מהשומר שיפתח את השער. לאחר שהשומר סירב לבקשתו, החל הנאשם להכות אותו בפניו ובגופו עד שנפל ארצה, גם כשהקורבן שכב על הרצפה, המשיך הנאשם להכותו, עד שעזב את המקום מבלי להגיש עזרה.

_________________________________________________________________

עו”ד פלילי רוני ברוש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות